دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

علی علیزاده: کنار گذاشتن زهیوی فنی بود

علی علیزاده: کنار گذاشتن زهیوی فنی بود

علی علیزاده می‌گوید که پرسپولیس نمایش خوبی ارائه کرد و توانست به سه امتیاز برسد.

به گزارش ورزش، علی علیزاده معاونت فنی باشگاه مس رفسنجان در گفتگو با ورزش درباره بازی با پرسپولیس اظهار داشت: بنطر من تیم ما در این مسابقه عملکرد خوبی داشت اما حریف قهرمان چهار دوره لیگ برتر و نایب قهرمان آسیا بودو جریان بازی هم به نحوی پیش رفت که پرسپولیس توانست با استفاده از تجربه سیدجلال حسینی دروازه ما را باز کند. فوتبال خوبی هم بازی کردند و به آن ها تجربه میگویم. ما در این بازی پنج نفر از بازیکنان اصلی خود را نداشتیم و دست کادرفنی مان خیلی خالی بود؛ اتفاقی که به دفعات این فصل رخ داده است. کادرفنی هر هفته چند بازیکن را در اختیار نداشته و معمولا نتوانسته با تیم اصلی بازی کند. 

وی افزود: شما می‌دانید که در تیمی مثل می رفسنجان غیبت بازیکنان باتجربه ای چون محمد قاضی، حامد نورمحمدی، محمد آقاجانپور، سجاد آشوری و.... اتفاق کوچکی نیست اما ما از تمام بچه ها راضی هستیم چون تمام تلاششان را کشیدند. ما چند جوان خوب داریم که در این مسیر آب دیده می‌شوند.

علیزاده درباره بازی بعدی مقابل ذوب آهن عنوان کرد: ذوب آهن در این فصل یکی از تیم های خوب بوده اما شاید خیلی جاها بدشانسی آورده. ما اصلا هیچ توجهی به رده این تیم نداریم و با تمام توان به این بازی میرویم تا در بازی خانگی سه امتیاز بگیریم. میدانیم ذوب آهن تیمی خوب و باشگاهی باریشه است و امیدواریم میزبان خوبی برای این تیم ریشه دار باشیم.

او درباره کنار گذاشتن یکی از بازیکنان این تیم گفت: کنار گذاشتن شدن زهیوی کاملا فنی بود و آقای ربیعی به این نتیجه رسیدند که ایشان در افکار تاکتیکی شان جایی ندارد و او را به باشگاه سپردند و ما هم قطع همکاری کردیم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋