دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تنها حسادتم به رئال در لطف های داوری است

تونی فریکسا:؛ تنها حسادتم به رئال در لطف های داوری است؛ نامزد ریاست باشگاه بارسلونا کنایه ای دیگر به دشمن دیرینه زد.

تنها حسادتم به رئال در لطف های داوری است

به گزارش ورزش، تونی فریکسا یکی از سه نامزد نهایی انتخابات ریاست بارسلوناست. 25  روز دیگر انتخابات به انجام می رسد و باید دید از بین خوان لاپورتا، تونی فریکسا و ویکتور فونت، کدام یک برنده نهایی خواهد بود.

فریکسا که در نظرسنجی ها از دو رقیب دیگر خود عقب است، همچنان امیدوار به نظر می رسد. او اغلب به موضع گیری های منفی اش بر علیه رئال در شبکه های اجتماعی شهره است.

تنها حسادتم به رئال در لطف های داوری است

فریکسا در مصاحبه جدید خود در مورد رئال گفت:« تنها حسادت من به رئال در لطف های داوری ای است که همیشه نصیب این تیم می شود و بارسا از آن بی بهره است.»

لیونل مسی:« مسی بهترین بازیکن تاریخ است و باید کاری کرد که او قراردادش را تمدید کند. او عاشق بارسا و کاتالونیاست و امیدوارم در صورت برنده شدن در انتخابات، خیلی زود بتوانم خبر تمدید او را به هواداران بدهم. او را این روزها شاد و خوشحال می بینم و تردید ندارم که با ما خواهد ماند. رابطه ام با مسی و خانواده اش خوب است و البته همیشه در مواقع لزوم، فاصله درست با یکدیگر را حفظ کرده ایم. او هرگز بارسا را ترک نمی کند و اینجا جاودانه خواهد شد.»

تنها حسادتم به رئال در لطف های داوری است

رونالد کومان:« او اسطوره باشگاه است و تا همین جا هم خوب نتیجه گرفته و روی او حساب می کنم. بارسا با کومان در حال پیشرفت است.»

اریک گارسیا:« او مدافعی اینده دار برای بارسا خواهد بود. جذبش در ژانویه ممکن نشد ولی 30 ژوئن که بازیکن آزاد خواهد بود، منتظرش هستیم.»

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋