دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

علیزاده: حقشان بود؛ خوب بازی کردند و بردند

علیزاده: حقشان بود؛ خوب بازی کردند و بردند

از این بردها و باخت ها زیاد در این فصل خواهیم داشت؛ علیزاده: حقشان بود؛ خوب بازی کردند و بردند؛ علی علیزاده می گوید داور مسابقه صحنه های 50 ، 50 را به سود تیم میزبان سوت می زده است.

به گزارش ورزش، علی علیزاده معاون باشگاه مس رفسنجان و بازیکن سابق پرسپولیس در میکسدزون خبری ورزشگاه آزادی حرف هایش را اینطور آغاز کرد و گفت: تبریک می گویم به باشگاه پرسپولیس و بازیکنانشان. حقشان بود؛ خوب بازی کردند و بردند.


او سپس ادامه داد: در این بازی خیلی مصدوم داشتیم ولی باید از تک تک بچه ها و کادر فنی تشکر کنم. علیزاده در مورد داوری نیز توضیح داد: داوری هم 50،50 را برای پرسپولیس می زد. این حقیقتی است که باید بگوئیم. در ضدحمله خطا برای تیم ما می گیرد و کارت نمی دهد ولی برعکس این اتفاق می افتد و کارت می دهد. خب این ها شبهه برانگیز است. 


بازیکن سابق پرسپولیس، استقلال و تراکتور در مورد قطع شدن روند خوب مس و اینکه آیا این موضوع در کار آنها خللی ایجاد خواهد کرد یا خیر، اینطور توضیح داد: از این بردها و باخت ها زیاد برای ما در این فصل رخ خواهد داد. دنبال این هستیم که تیم را حفظ کنیم و به امید خدا این اتفاق برای ما رخ خواهد داد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋