دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

سوپرگلی که مدافع قهرمانی را به پلی آف رساند (عکس)

پایان مرحله گروهی فوتبال زنان با صعود بم و سپاهان؛ سوپرگلی که مدافع قهرمانی را به پلی‌آف رساند (عکس)؛ روز پایانی مسابقات لیگ برتر فوتبال زنان در گروه نخست امروز پیگیری شد تا تکلیف چهار تیم صعود کننده به مرحله پلی‌آف نیز مشخص شود.

به گزارش ورزش، در حالی‌که قرار بود جمعه هفته گذشته تکلیف دو تیم صعود کننده از گروه یک مسابقات لیگ برتر فوتبال زنان مشخص شود اما برگزاری دربی فوتبال آقایان اصفهان در ورزشگاه فولادشهر باعث شد تا مسابقات گروه اول به تعویق افتد؛ پیش از این در گروه دوم، صعود شهرداری سیرجان و وچان کردستان نهایی شده بود و این دو تیم در انتظار تعیین سرنوشت گروه یک بودند چرا که در گروه یک سه تیم شهرداری بم، سپاهان اصفهان و ذوب‌آهن اصفهان شانس صعود به مرحله پلی‌آف را داشتند.

ظهر امروز دیدارهای هفته دهم (هفته پایانی دور مقدماتی) لیگ برتر فوتبال زنان در اصفهان و کرج پیگیری شد؛ در حساس‌ترین مصاف دو تیم مدعی شهرداری بم و ذوب‌آهن اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند. سوپرگل زهرا سربالی به زهرا خواجوی سنگربان نام‌آشنای فوتبال زنان، گل اول را برای بمی‌ها رقم زد و در ادامه سمانه چهکندی ستاره مشهدی شهرداری بم گل دوم را به ثمر رساند و در دقایق پایانی نیمه نخست، سارا سبزواری اختلاف را به حداقل رساند.

تلاش دو تیم برای رسیدن به گل در نیمه دوم نافرجام بود تا شهرداری بم با پیروزی بزرگ در اصفهان، به عنوان پرافتخارترین و البته مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال زنان به مرحله پلی‌آف برسد؛ در تقابل هیات فوتبال البرز و سپاهان اصفهان نیز طلایی‌پوشان حریف خود را با چهار گل شکست دادند تا به عنوان تیم دوم گروه به مرحله پلی‌آف صعود کنند. هادیه کر، هاجر دباغی، هانیه علیمردانی و معصومه همتی گلزنان امروز سپاهان بودند.

ذوب‌آهن اصفهان 1 - 2 شهرداری بم
هیات فوتبال البرز 1 - 4 سپاهان اصفهان

سوپرگلی که مدافع قهرمانی را به پلی‌آف رساند (عکس)

سوپرگلی که مدافع قهرمانی را به پلی‌آف رساند (عکس)

سوپرگلی که مدافع قهرمانی را به پلی‌آف رساند (عکس)

جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال زنان - گروه یک
^ 1- شهرداری بم 19 امتیاز / تفاضل +18
^ 2- سپاهان اصفهان 19 امتیاز / تفاضل +12
3- ذوب‌آهن اصفهان 14 امتیاز / تفاضل +10

با این‌حال در پایان مرحله مقدماتی، تیم‌های شهرداری بم، سپاهان اصفهان، شهرداری سیرجان و وچان کردستان توانستند به مرحله پلی‌آف لیگ برتر فوتبال زنان در فصل 99-00 صعود کنند؛ مسابقات مرحله پلی‌آف از هفته آینده آغاز می‌شود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋