دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

عبدی: ۱۰ ثانیه را تا دقیقه ۹۸ ادامه دادند

عبدی: ۱۰ ثانیه را تا دقیقه ۹۸ ادامه دادند

گل را که زدیم، بازی تمام شد؛ عبدی: ۱۰ ثانیه را تا دقیقه ۹۸ ادامه دادند!؛ هافبک سایپا معتقد است داور دیدار با آلومینیوم زمان بیشتری از حد معمول برای بازی گرفت.

به گزارش ورزش، مهرداد عبدی درباره تساوی سایپا مقابل آلومینیوم اظهار کرد: شروع خوبی در این بازی داشتیم، اما پس از ۲۰ دقیقه دو تیم نمایش پایاپای ارائه کردند که البته موقعیت‌های آلومینیوم بیشتر بود و بهتر کار کردند. متاسفانه نتوانستیم به خواسته خودمان برسیم ولی یک امتیاز بیرون از خانه هم نمی‌تواند خیلی بد باشد.

او با بیان اینکه درگیری‌ها و توقف چند باره بازی در روند کار دو تیم تاثیرگذار بود، ابراز کرد: در روز بد ما، نتوانستیم روی یک ضربه ایستگاهی به گل برسیم و پس از آن هم که گل مساوی را خوردیم، زمان بازی به اتمام رسیده بود.

هافبک سایپا یادآور شد: داور پنج دقیقه وقت اضافه اعلام کرد و بعد از گلی که زدیم، گفتند فقط ۱۰ ثانیه به پایان باقی مانده، اما دو دقیقه و نیم دیگر هم وقت‌های تلف شده را ادامه دادند و آلومینیوم گل زد. به نظرم مساوی عادلانه بود، اما در روزی که می‌توانستیم برنده باشیم، مساوی کردیم. هرچه هست آن مسابقه تمام شده و به دیدار با تراکتور فکر می‌کنیم.

عبدی با بیان اینکه به دنبال ارائه بازی زیبا و کسب امتیاز مقابل تراکتور هستیم، گفت: تراکتور تیم و نفرات خیلی خوب و با تجربه‌ای دارد و از سه کاپیتان تیم ملی بهره می‌برد. شاید آنها از نظر نتیجه به خواسته خودشان نرسیدند، اما بازی‌های خوبی ارائه کردند. با این وجود، ما فقط برای برد وارد زمین می‌شویم و نگاهمان به گرفتن سه امتیاز و بهتر کردن شرایط سایپا است.

او ادامه داد: باید سعی کنیم تا خواسته‌های کادر فنی را انجام دهیم و بتوانیم مزد تلاش‌مان را بگیریم. امید زیادی داریم تا تراکتور را شکست دهیم و برای رسیدن به خواسته تیم تلاش می‌کنیم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋