دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

یک ابهام بزرگ درباره بازی سوسیداد منچستریونایتد

یک ابهام بزرگ درباره بازی سوسیداد منچستریونایتد

این امکان وجود دارد که دیدار رفت بین دو تیم رئال سوسیه داد و منچستریونایتد در کشوری به جز اسپانیا برگزار شود.

به گزارش ورزش، بعد از یک وقفه که در رقابت‌های اروپایی از جمله لیگ قهرمانان و لیگ اروپا ایجاد شد، این مسابقات هفته آینده از سر گرفته خواهد شد؛ در یکی از حساس ترین بازی های مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا پنج شنبه هفته آینده رئال سوسیداد میزبان منچستر یونایتد خواهد بود.

یک ابهام بزرگ درباره بازی سوسیداد منچستریونایتد

با این حال یک ابهام بزرگ درباره بازی سوسیداد و یونایتد وجود دارد. محدودیت های موجود در کشور اسپانیا و عدم صدور مجوز  نشستن پرواز های انگلیس باعث شده که برگزاری این دیدار در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد. این محدودیتی است که در آن هیچ استثنایی برای ورزشکاران حرفه ای و از جمله فوتبالیست ها در نظر گرفته نشده است بنابراین شامل منچستر یونایتد نیز خواهد شد.

در این بین فدراسیون فوتبال اسپانیا و رئال سوسیداد به دنبال راهی برای گرفتن مجوز حضور منچستریونایتد در این کشور هستند اما در صورتی که با این قضیه موافقت نشود این مسابقه باید در مکان دیگری برگزار گردد. در همین ارتباط شایعات حاکی از آن است که باشگاه رئال سوسیداد با مسئولان یوونتوس در تماس بوده و ممکن است در صورت موافقت مقامات ایتالیایی مسابقه آنها برابر یونایتد در تورین برگزار شود.

یک ابهام بزرگ درباره بازی سوسیداد منچستریونایتد

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋