دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

پیرلو و نگرانی بزرگ پیش از جدال حساس یووه اینتر

این امکان وجود دارد که آلوارو موراتا و آرتور ملو در بازی چهارشنبه شب یوونتوس برابر اینتر غایب باشند.

پیرلو و نگرانی بزرگ پیش از جدال حساس یووه اینتر

به گزارش ورزش، لئوناردو بونوچی در دیدار ابتدای هفته یوونتوس مقابل رم به یک مصدومیت عضلانی دچار شد اما به نظر نمی رسد که مشکل مدافع ایتالیا خیلی جدی باشد و احتمالا او می تواند در دیدار برگشت نیمه نهایی کوپا ایتالیا برابر اینتر به میدان برود.

از طرفی دیگر ستاره آرژانتینی بیانکونری یعنی پائولو دیبالا بعد از مشکلاتی که طی هفته های گذشته پشت سر گذاشت اکنون می تواند در لیست این تیم برای بازی برابر اینتر قرار بگیرد. البته به نظر نمی رسد که آندره پیرلو از ابتدا او را در ترکیب قرار دهد.

پیرلو و نگرانی بزرگ پیش از جدال حساس یووه اینتر

با این وجود شک و تردید زیادی در مورد حضور دو ستاره دیگر یوونتوس در دیدار حساس برابر اینتر وجود دارد. در همین رابطه منبع فوتبال ایتالیا مدعی شده آرتور ملو، هافبک برزیلی تب دارد؛ در حالی که آلوارو موراتا با مشکل معده روبرو است.

از طرف دیگر گاتزتا دلو اسپورت گزارش داده که آرتور به احتمال فراوان دیدار برابر اینتر را از دست خواهد داد اما مهاجم اسپانیایی می‌تواند به موقع بهبود پیدا کند اما کار را از روی نیمکت آغاز خواهد کرد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋