دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ترابزون اسپور با حسینی در جمع مدعیان

ترابزون اسپور با حسینی در جمع مدعیان

ترابزون اسپور در حضور تعویضی ملی‌پوش ایرانی خود برابر مالاتیا اسپور به برتری رسید.

به گزارش ورزش، در یکی از دیدارهای هفته بیست و چهارم سوپر لیگ ترکیه، تیم ترابزون اسپور که مثل پنج مسابقه گذشته‌اش سید مجید حسینی را در ترکیب نداشت و روی نیمکت می‌دید، از ساعت ۱۹:۳۰ امشب به مصاف تیم رده دهمی ینی مالاتیا اسپور رفت.

ترابزون اسپور در نیمه اول یک گل مردود به ثمر رساند، اما در ادامه و در دقایق ۵۰ و ۶+۹۰ موفق شد توسط آناستاسیوس باکاستاس و آنتونی نواکاما دو گل بزند و به برتری خارج از خانه مقابل ینی مالاتیا اسپور دست پیدا کند.

یاران حسینی در هشت هفته اخیر سوپر لیگ ترکیه هیچ شکستی نداشتند و با یک مساوی و هفت پیروزی که پنج برد آنها متوالی بوده، نمایش فوق‌العادده‌ای ارائه کردند که امشب هم با برتری ۲ بر صفر برابر ینی مالاتیا اسپور توانستند سیر صعودی خود را حفظ کنند.

ترابزون اسپور با حسینی در جمع مدعیان

تیم فوتبال ترابزون اسپور با پیروزی در مسابقه امشب مقابل ینی مالاتیا اسپور ۴۲ امتیازی شد و با صعود یک پله‌ای در جدول سوپر لیگ ترکیه در جایگاه چهارم جدول قرار گرفت؛ حالا یاران حسینی با گالاتاسرای صدرنشین و بشیکتاش و فنرباغچه که با تفاضل گل‌های کمتر در رده‌های دوم و سوم ایستاده‌اند، ۶ امتیاز فاصله دارند و با توجه به روند خوبی که در پیش گرفتند، می‌توانند این اختلاف را کمتر هم کنند.

سید مجید حسینی، ملی‌پوش ایرانی ترابزون اسپور همانند چهار دیدار اخیرشان که فرصت کمی برای بازی در ترکیب تیمش به دست آورده بود، امشب هم از دقیقه ۹۰ دیدار مقابل ینی مالاتیا اسپور وارد زمین شد.

ترابزون اسپور با حسینی در جمع مدعیان

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋