دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

دوری ۴ ماهه یونس دلفی از میادین

دوری ۴ ماهه یونس دلفی از میادین

مصدومیت دست‌بردار نیست؛ دوری ۴ ماهه یونس دلفی از میادین؛ مهاجم ایرانی گوریکا همچنان جایی در فهرست بازی‌های تیمش ندارد.

به گزارش ورزش، یونس دلفی که طی سالیان اخیر یکی از استعدادهای ویژه فوتبال به شمار می‌آمد، برای سومین فصل متوالی شرایط خوبی را سپری نمی‌کند و با وجود اینکه لژیونر شده، اما تعداد بازی‌های او از سال ۲۰۱۸ تاکنون دو رقمی هم نشده است.

دلفی پس از آنکه در فصل ۱۹-۲۰۱۸ عضو شارلروا بلژیک بود و تنها ۶ بازی برای این تیم انجام داد و یک گل به ثمر رساند، سال گذشته هم فرصت بازی به دست نیاورد و در این فصل هم گوریکا شرایط چندان خوبی ندارد.

مهاجم سابق استقلال خوزستان و تیم امید ایران که به‌عنوان بازیکن قرضی از شارلروا بلژیک راهی گوریکا شده، در هفته‌های پنجم و ششم لیگ یک کرواسی حضور تعویضی در ترکیب تیمش داشت و یک گل هم به ثمر رساند، اما پس از آن به میدان نرفته است.

دلفی قبل از دیدار هفته هفتم لیگ یک کرواسی مقابل هایدوک اسپلیت مصدوم شد و در فهرست حضور نداشت و همچنین در مسابقه بعدی برابر دینامو زاگرب به طور کامل نیمکت‌نشین شد، اما پس از آن به دلیل آسیب دیدگی جدید تمام بازی‌ها را از دست داد.

تیم فوتبال گوریکا در چارچوب رقابت‌های هفته بیستم لیگ یک کرواسی از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در ورزشگاه گرادسکی  به مصاف اسلاون بلوپو رده هفتمی رفته که یونس دلفی مثل ۱۱ مسابقه رسمی اخیرشان در فهرست تیمش حضور ندارد.

دلفی که چهار ماه است بخاطر آسیب دیدگی فرصت بازی را به دست نیاورده، پس از غیبت در لیست یک دیدار جام حذفی و ۱۰ هفته گذشته لیگ یک کرواسی، امشب هم مقابل اسلاون بلوپو غایب است تا شرایط نه چندان خوب او ادامه داشته باشد.

دوری ۴ ماهه یونس دلفی از میادین

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋