دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

نفت مسجدسلیمان بدون حسینی در کرمان

نفت مسجدسلیمان بدون حسینی در کرمان

بازیکنان نفت مسجدسلیمان پس از دیدار با گل‌گهر در شهر کرمان ماندگار شدند.

به گزارش ورزش، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که دو روز قبل در دیدار هفته چهاردهم لیگ برتر مقابل گل‌گهر سیرجان قرار گرفت و برابر این تیم به تساوی بدون گل رضایت داد، اکنون در شرایط خوبی به سر نمی‌برد و بازیکنان این تیم هم به دلیل مشکلات مالی عصبی شده و در فاصله یک هفته به پایان نیم‌فصل به شدت نسبت به وضعیتی که دارند، معترض شده‌اند.

علاوه بر عدم پرداخت مطالبات اعضای تیم نفت مسجدسلیمان که به جای ۵۰ درصد پرداختی تا نیم‌فصل، هنوز به ۲۰ درصد هم نرسیده و آنها را در بحران فرو برده، این تیم از نظر تمرینی هم دچار مشکل شده است.

اعضای تیم نفت مسجدسلیمان پس از دیدار مقابل گل‌گهر که ۴۸ ساعت قبل برگزار شد، به تهران یا اهواز برنگشتند و پس از سفری که از سیرجان به کرمان داشتند، در این شهر ماندگار شدند.

نفتی‌ها با وجود گذشت دو روز از دیدار با گل‌گهر همچنان در کرمان حضور دارند، اما به آنها وعده داده شده که احتمالا فردا دوشنبه با یک پرواز، از کرمان به اهواز برود و در این شهر تمرینات خود را ادامه دهند.

اما اتفاق دیگر برای نفت مسجدسلیمان، عدم حضور سید مجتبی حسینی در جمع اعضای این تیم طی دو روز اخیر بوده است.

حسینی جمعه شب به همراه اعضای گل‌گهر سیرجان از کرمان به تهران سفر کرده و در پایتخت به سر می‌برد و هنوز مشخص نیست فردا به جمع شاگردانش اضافه می‌شود یا خیر.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋