دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

قهرمانی نه، هدف ما کسب سهمیه لیگ قهرمانان است

قهرمانی نه، هدف ما کسب سهمیه لیگ قهرمانان است

رومانیولی:؛ قهرمانی نه، هدف ما کسب سهمیه لیگ قهرمانان است؛ آلسیو رومانیولی، مدافع میلان می گوید هدف آنها در فصل جاری کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا است.

به گزارش ورزش، میلان امروز از سری مسابقات هفته بیست و یکم سری آ میزبان کروتونه بود و در ادامه روند فوق العاده خود موفق شد با چهار گل حریف خود را شکست دهد؛ مسابقه ای که زلاتان ابراهیموویچ و آنته ربیچ هر کدام دو بار موفق به گلزنی شدند تا روسونری صدر جدول را از تیم همشهری یعنی اینتر پس بگیرد.

آلسیو رومانیولی، کاپیتان میلان بعد از پیروزی این تیم مقابل کروتونه در مصاحبه ای با اسکای اسپورتس گفت: "ما بازی به بازی پیش می‌رویم و روی هر مسابقه تمرکز می‌کنیم. معتقدم که امروز در نیمه دوم مسابقه عملکرد بسیار خوبی از خود ارائه دادیم. این در حالی است که در نیمه اول بازی خیلی کند عمل کردیم."

قهرمانی نه، هدف ما کسب سهمیه لیگ قهرمانان است

بسیاری از میلان به عنوان یکی از اصلی ترین مدعی ترین مدعیان قهرمانی سری آ نام می برند؛ با این حال استفانو پیولی چندین بار تاکید کرده که هدف اصلی آن ها کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا است. کاپیتان میلان نیز با پیولی هم نظر است. رومانیولی در این باره گفت: " هدف ما صعود به لیگ قهرمانان است. در ابتدای آوریل خواهیم دید که در کجا هستیم. ما عادت کرده ایم هر سه روز یک بار یک مسابقه انجام دهیم."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋