دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

آغاز نقل و انتقالات زمستانی به سبک پایان رأفت

آغاز نقل و انتقالات زمستانی به سبک پایان رأفت

هافبک مس رفسنجان در تور آستارایی‌ها؛ آغاز نقل و انتقالات زمستانی به سبک پایان رأفت؛ شهرداری آستارا در ادامه فعالیت نقل و انتقالاتی خود، هافبک فصل گذشته مس رفسنجان را به خدمت گرفت.

به گزارش ورزش، آستارایی‌ها که پس از تغییر در کادرفنی، نتایج قابل‌قبولی را کسب کرده‌اند و تا پایان هفته دوازدهم، با 18 امتیاز در جایگاه هفتم قرار دارند و این شانس برای آن‌ها وجود دارد تا با پیروزی در دیدار امروز مقابل رایکا بابل، به جمع سه تیم جدول برسند، در تدارک تقویت تیم خود برای نیم فصل دوم هستند؛ مدیران باشگاه شهرداری آستارا هفته گذشته به صورت آزاد با آرش افشین به توافق رسیدند و حالا برای نیم فصل دوم نیز هافبک فصل گذشته مس رفسنجان را در اختیار گرفته‌اند.

 فرشاد سالاروند هافبک گلزن و سابق تیم های شیرین فراز کرمانشاه ،مس رفسنجان، استقلال خوزستان، پارس جنوبی جم، فولاد خوزستان و ماشین سازی تبریز با عقد قراردادی رسمی به عضویت تیم شهرداری آستارا درآمد؛ با توجه به اینکه نقل و انتقالات زمستانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور از روز سه شنبه 19 اسفندماه آغاز خواهد شد، به همین دلیل سالاروند از نیم فصل دوم برای شهرداری‌چی ها به میدان خواهد رفت.

سالاروند سابقه قهرمانی با تیم‌ استقلال خوزستان در لیگ برتر و صعود با تیم مس رفسنجان از لیگ یک به لیگ برتر را در کارنامه دارد؛ وی همچنین سابقه 8 بازی در لیگ قهرمانان آسیا با پیراهن استقلال خوزستان را نیز در کارنامه دارد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋