دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تاجر تبریزی: نه به تراکتور، تیم داری نه

گزینه مخالفان مالکیت زنوزی در تراکتور از تیمداری در تراکتور سرباز زد.

تاجر تبریزی: نه به تراکتور، تیم داری نه

به گزارش ورزش؛ احد عظیم زاده تاجر تبریزی و سرمایه گذار پروژه های تجاری در خاورمیانه در گذشته در گفتگویی با ورزش از علاقه خود به تیمداری در تراکتور خبر داده بود و همین موضوع باعث ایجاد تنش های مالکیتی در بین هواداران این تیم شد. 


محمدرضا زنوزی در گفتگویی با هواداران تراکتور برای واگذاری اعلام آمادگی کرد ولی اینبار مدعی قبلی عقبگرد کرده و در این خصوص گفت: براساس علاقه، تعصب و اصالتمان ناگزیر از عشق ورزی به تراکتور هستم.

وی ادامه‌داد: اینکه به فکر تیم داری باشگاه بزرگی چون تراکتور باشم آرزوی قلبی ام بود اما سختی هایی که بخش خصوصی در این چند سال در تیم داری کشیده این آرزو را کم سو کرده است.

عظیم زاده با بیان اینکه به دلیل مشغله کاری ام امکان باشگاه داری ندارم گفت: من توان پیکان راندن هم ندارم چه برسد به تراکتور!

این تاجر فرش درباره خبرهای منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر واگذاری باشگاه تراکتور، اضافه کرد: پیشنهاداتی برای این کار شده ولی بهتر است عشق و علاقه ام به تراکتور را به عنوان یک هوادار ادامه دهم.

وی گفت: من یک فرد اقتصادی هستم اما فوتبال امروزه یک مقوله سیاسی شده که رغبت من را به باشگاه داری در فوتبال از بین می برد.

عظیم زاده با تاکید بر اینکه هیچ علاقه ای به باشگاه داری در ایران ندارم گفت: چندی پیش وزیر ورزش هم در تماسی پیشنهاد واگذاری پرسپولیس را داشت که آن را هم رد کردم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋