دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

محمدامین اسدی: می خواهم ماشین گلزنی تیمم باشم

محمدامین اسدی از انگیزه هایش برای درخشش در بازی های بعدی ماشین سازی می‌گوید.

به گزارش ورزش، محمدامین اسدی ستاره تیم ماشین سازی در دیدار با پیکان بود. او یک گل برای تیمش به ثمر رساند و به کسب یک امتیاز خارج از خانه توسط تیمش کمک کرد. او در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به این بازی گفت: خداروشکر بعد از مدتی که در فوتبال نبودم توانستم بدرخشم. در این مدت تمرینات زیادی را انجام می‌دادم و خوشحالم که مورد توجه آقای اخباری قرار گرفتم. در سه بازی که فیکس بودم یک پنالتی گرفتم و یک گل هم زدم و فکر کنم بهترین بازیکن زمین بودم که البته با کمک همبازی ها بود و بدون آن ها هرگز به دست نمی‌آمد.

او درباره نتایج ماشین سازی عنوان کرد: ما تا اینجای فصل عملکرد خیلی خوبی نداشته ایم اما هر بازی کادرفنی حریف می‌گوید که شما واقعا تیم خوبی هستید و جایگاهتان اینجای جدول نیست. امیدوارم از بازی با صنعت نفت روند پیروزی را آغاز کنیم چون این بازی بازی خانگی ماست.

محمدامین اسدی: می‌خواهم ماشین گلزنی تیمم باشم

اسدی راجع به انگیزه هایش برای گلزنی توضیح داد: من دوست ندارم در این باره حرفی بزنم یا وعده ای بدهم اما انگیزه زیادی دارم تا دروازه حریفان را باز کنم یا پاس گل بدهم. هدف این است که تیم موفق شود و وظیفه مهاجم هم تأثیرگذاری در روند گلزنی است و مطمئن باشید من در بازی های آینده این وظیفه را انجام خواهم داد.

مهاجم سابق پرسپولیس درباره دیدار با این تیم گفت: بازی با تیم سابق واقعا سخت بود و همچنین انگیزه زیادی به تیم می‌داد. من خوشحالم که یک پنالتی گرفتم و قطعا هم پنالتی بود چون آقای حسینی شارژ کرد و آقای نعمتی من را زمین زد. ما مقابل پرسپولیس بازی پایاپایی داشتیم و اگر بدشانس نبودیم می‌توانستیم یک امتیاز هم بگیریم. خوشحالم طوری بازی کردیم که کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس هم از ما تعریف کردند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋