دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

فکری: وریا اگر از من عصبانی شد اشکالی ندارد

سرمربی استقلال معتقد است که در نساجی عده ای هستند که با ایجاد اختلاف در تیم و میان بازیکنان، این تیم را با مشکل مواجه کرده اند.

فکری: وریا اگر از من عصبانی شد اشکالی ندارد

به گزارش ورزش؛ بازی با نساجی باتوجه به اختلافاتی که محمود فکری با مسئولان این باشگاه پس از جدا شدن داشت، یک دیدار بسیار حیثیتی برای این مربی بود. او توانست نساجی را شکست دهد. این پیروزی در شبی به دست آمد که کاپیتان آبی ها حاشیه ساز شد. صحبت های فکری در مورد این اتفاقات را بخوانید:

برخی دوستان نساجی را خراب کرده اند

خدمت یکسری دوستان که می گفتند ما تیم نساجی را بد بستیم باید بگویم که تیم بد بسته نشده است. تیم بازیکنان بسیار توانمندی دارد و واقعا نساجی تیم بسیار خوبی است ولی دوستان در فضاهای دیگر خرابش کرده اند؛ اختلافاتی که بین تیم و بازیکنان انداخته اند و تصمیمات نادرست شان باعث شده که تیم یک مقدار بهم بریزد.

مردانگی در برخی ها اصلا وجود ندارد

ما ورزشکاریم و خون مردانگی در وجودمان زیاد است. متاسفانه این مردانگی در وجود برخی ها خیلی کم است یا اصلا وجود ندارد. حرف می زنند و تصمیم گیری اشتباه می کنند و گردن یک نفر دیگر می اندازند و او را مقصر می دانند. شما که می گویید اول فصل پول داشتید و می توانستیم بازیکن بگیریم خیلی هنر داشتید، بازیکنان سال قبل تان را نگه می داشتید. چرا به مردم دروغ می گویید. چرا مردم را گول می زنید؟ دل خوشی مردم قائمشهر این تیم است؛ این قدر آنها را بازی ندهید. از مشکلات مالی گرفته تا نداشتن زمین تمرین، مشکلات این تیم است.

وریا اگر از من عصبانی شد اشکالی ندارد

من فکر می کنم که وریا آن جا که کارت گرفت، یک مقدار عصبی شد و به هم ریخت؛ خودش علامت تعویض شدن را به ما نشان داد. خودش گفت که تعویضم کنید. با توجه به بارندگی که بود اگر روی نیمکت هم می آمد به او می گفتم لباسش را بپوشد و به رختکن برود. انقدر بچه ها به من محبت کرده و لطف دارند اگر از من عصبانی شود اشکالی ندارد.

مشکلات زیادی داریم

اگر وریا از ورزشگاه خارج شده، شاید به خاطر شدت عصبانیتش بوده است. باید بیشتر خودش را کنترل کند. خواهش من از مدیریت، توجه بیشتر به بازیکنان است. واقعا با مشکلات می سازند و کار می کنند. خود من صبوری می کنم. اگر حرف بزنیم می گویند چرا حرف می زند، اگر حرف نزنیم می گویند چقدر صبوری می کند. الان به نیم فصل رسیدیم و مشکلات زیادی داریم. امیدوارم که دوستان این مشکلات را برطرف کنند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋