دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

خلعتبری: آقای حدادی فر عذر می خواهم

خلعتبری: آقای حدادی فر عذر می خواهم

از فردا به رویارویی با استقلال فکر می‌کنیم؛ خلعتبری: آقای حدادی فر عذر می خواهم!؛ محمدرضا خلعتبری معتقد است اگر 10 بار دیگر هم در شرایط مشابه گل دوم به ذوب آهن قرار بگیرد، بازهم پاس خواهد داد.

به گزارش ورزش، محمدرضا خلعتبری، مهاجم سپاهان که یکی از ستاره های تیمش در دربی اصفهان بود و روی گل دوم هم نقش ویژه ای داشت، بعد از برتری زردپوشان با نتیجه سه بر یک مقابل ذوب آهن عنوان کرد: از قبل می دانستیم بازی سختی داریم. جایگاه ذوب آهن انتهای جدول نیست و در خیلی از بازی‌ها برخلاف جریان بازی گل خورده‌اند. من از ته قلبم ذوب آهن را دوست دارم و امیدوارم آن ها شرایط بهتری پیدا کنند. مطمئنم که ذوب آهن به روزهای خوب خودش برمی گردد.


وی درباره گل دوم سپاهان و اینکه با وجود شانس برای گلزنی به اسماعیلی فر پاس داد، گفت: اگر 10 دفعه دیگر هم چنین صحنه ای پیش بیاید، باز هم پاس می‌دهم. امروز هم دانیال اسماعیلی فر خالی بود و پاس دادم که او گل را بزند چون فکر می‌کردم شاید یک درصد موقعیت از دست برود.


مهاجم باتجربه سپاهان درباره رویارویی با استقلال در هفته پانزدهم اضافه کرد: تا امروز تمام تمرکزمان روی بازی با ذوب‌آهن بود و از فردا به مسابقه با استقلال فکر می‌کنیم. امیدوارم یک بازی خوب را انجام دهیم. متاسفانه برخی اتفاقات می‌افتد که ناراحت می‌شویم. مقابل شهرخودرو فکر نمی‌کردیم که ببازیم، اما اشتباه خودمان بود. اگر آن بازی را می‌بردیم خیلی شرایط مان بهتر می‌شد.


خلعتبری درباره برخورد با قاسم حدادی فر در جریان بازی گفت: حدادی فر یکی از بهترین دوستان فوتبالی من است و برای او احترام خاصی قائلم. این چیزها در فوتبال طبیعی است و من هم از او عذرخواهی می‌کنم. من از قاسم هیچ چیز را به دل نمی‌گیرم و اگر در گوش من هم بزند، چیزی نمی‌گویم. شرایط ذوب‌آهن طوری است که آنها تحت فشار هستند. قاسم در این بازی 90 دقیقه مقابل هافبک‌های ما دودید و جنگید و امیدوارم شرایط ذوب بهتر شود و او هم از زیر فشار بیرون بیاید.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋