دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مگوایر برای ساکت کردن منتقدان، یونایتد جام می خواهد

مگوایر برای ساکت کردن منتقدان، یونایتد جام می‌خواهد

هری مگوایر، کاپیتان منچستریونایتد، ضمن ستایش از پیشرفت این تیم با هدایت اوله گنار سولسشر، گفت که برای ساکت کردن منتقدان به دنبال قهرمانی هستند.

به گزارش ورزش، هری مگوایر معتقد است که موفق شدن، بهترین پاسخی است که می توان به منتقدان داد. او می گوید که می داند خیلی از مردم دوست دارند شکست شیاطین سرخ را ببینند اما با بردن جام قهرمانی آنها را ساکت خواهند کرد.

 

چهار سال از زمانی که یونایتد با هدایت ژوزه مورینیو توانست در فصل 17-2016 سه جام به دست بیاورد، گذشته است.

دوران اوله گنار سولسشر در منچستریونایتد به عنوان سرمربی با انتقادات زیادی آغاز شد اما به مرور شیاطین سرخ بهتر و بهتر شدند و امسال حتی طعم صدرنشینی در لیگ برتر را نیز پس از هشت سال چشیدند و هنوز هم از مدعیان اصلی رقابت بر سر قهرمانی به حساب می آیند.

 

مگوایر برای ساکت کردن منتقدان، یونایتد جام می‌خواهد

 

هری مگوایر گفت: "ما باشگاهی هستیم که بیش از هر باشگاه دیگری در جهان راجع به ما صحبت می کنند. خیلی ها نمی خواهند که ما خوب نتیجه بگیریم. خیلی ها می خواهند که ما شکست بخوریم و این دنیایی است که ما درآن زندگی می کنیم. الان دیگر کاملا به این موضوع عادت کرده ام.

 

احساس می کنم که از لحظه ای که پا به این باشگاه گذاشتم تا کنون، ما خیلی زیاد پیشرفت کرده ایم.

از لحاظ عملکرد بسیار مهم است چرا که تو ممکن است یک بار شانس بیاوری، دو بار شانس بیاوری، سه باز شانس بیاوری و ببری، اما وقتی نمایش خوبی نداشته باشی نمی توانی به این روند تا پایان فصل ادامه دهی.

 

باید مطمئن شوی که عملکرد خوبی داری و به خودت این شانس را بدهی که در بازی ها در طول یک دوره پیروز شوی. باید مدام پیشرفت کرد اما به طور قطع در این باشگاه ما نیاز داریم که قهرمان شویم و جام ببریم.

 

ما باید در لیگ برای قهرمانی رقابت کنیم و بعد شروع به بالای سر بردن جام های مختلف در بزرگترین رقابت های جهان کنیم و در آنها شرکت داشته باشیم."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋