دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

حفاری همچنان هم می برد، هم کلین شیت می کند

حفاری همچنان هم می‌برد، هم کلین‌شیت می‌کند

مشهدی‌ها، پیروز دوئل حساس هفته چهارم در گروه دو؛ حفاری همچنان هم می‌برد، هم کلین‌شیت می‌کند!؛ در مهم‌ترین جدال هفته چهارم لیگ برتر فوتسال زنان در تهران، سبزپوشان مشهدی موفق شدند جشن پیروزی بگیرند و دست پر به خانه بازگردند؛ در گروه یک هم ملی‌حفاری با ثبت چهارمین کلین‌شیت متوالی توانست صدرنشینی خود را تثبیت کند.

به گزارش ورزش رقابت‌های هفته چهارم لیگ برتر فوتسال زنان در حالی در گروه یک پیگیری شد که تیم سایپا تهران در اصفهان میزبان نامی‌نو اصفهان بود؛ جدالی حساس و 6 امتیازی برای بقا در کورس رقابت مدعیان که در پایان با پیروزی شاگردان شهناز یاری در سایپا خاتمه یافت تا همچنان نارنجی‌پوشان یکی از مدعیان اصلی صعود به مرحله بعدی قلمداد شوند. در دیگر بازی حساس این گروه، ملی‌حفاری اهواز صدرنشین توانست در خانه مس کرمان را ببرد و همچنان صدر جدول را در تسخیر خود داشته باشد. اتفاق جالب آن‌که حفاری برای چهارمین هفته متوالی توانست دروازه خود را بسته نگه دارد!

حفاری همچنان هم می‌برد، هم کلین‌شیت می‌کند

در مهم‌ترین جدال هفته فوتسال زنان هم در گروه دوم، دو تیم هیات فوتبال خراسان رضوی و رهیاب تهران به میزبانی سالن دانشگاه آزاد تهران به مصاف یکدیگر رفتند که در یک دوئل نفسگیر و جذاب، شاگردان شریف توانستند دست پر از میدان خارج شوند و با برتری 5 بر 4، همچنان صدرنشین جدول گروه دوم باقی بمانند؛ در دیگر مسابقه، مس رفسنجان توانست با گلباران کردن حریف شیرازی خود، در جدول جایگاه خود را در میان مدعیان تثبیت کند. پالایش نفت هم توانست حریف اصفهانی خود را با نتیجه‌ای پر گل از پیش‌روی بردارد تا رقابت در گروه دوم جذاب و مهیج دنبال شود.

نتایج رقابت‌های هفته چهارم لیگ برتر فوتسال زنان (گروه یک) / (استراحت: شهروند ساری)


نامی نو اصفهان 0 - 2 سایپا تهران
ملی حفاری اهواز 4 - 0 دختران مس کرمان
هیات فوتبال رودان 4 - 0 پویندگان صنعت فجر شیراز


نتایج رقابت‌های هفته چهارم لیگ برتر فوتسال زنان (گروه دو) / (استراحت: کیمیای اسفراین)


رهیاب تهران 4 - 5 هیات فوتبال خراسان رضوی
هیات فوتبال اصفهان 0 - 11 پالایش نفت آبادان
مس رفسنجان 7 - 4 پارس آرا شیراز

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋