دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ماموریت بزرگ انتظاری برابر شاگردان قلعه نویی

هافبک دفاعی نفت مسجدسلیمان که در این فصل گل‌های ارزشمند و سه امتیازی برای تیمش به ثمر رسانده، امیدوار است اینبار برابر گل گهر نیز تیمش را به یک اتفاق مهم نزدیک کند.

ماموریت بزرگ انتظاری برابر شاگردان قلعه نویی

به گزارش ورزش، نیما انتظاری که در این فصل از پارس جنوبی به نفت مسجدسلیمان پیوسته، در دیدار قبلی این تیم مقابل استقلال پایه گذار یکی از گل‌های جالب توجه این فصل بود و توانست از نقطه پنالتی با ارسال خود و اشتباه سیدحسین حسینی، تک گل تیمش را رقم بزند. این بازیکن پیش از این برابر فولاد خوزستان و در دقایق پایانی با ضربه‌ای غیرقابل مهار محسن فروزان را هم تسلیم و ناکام کرده بود تا تیمش به سه امتیاز ارزشمندی دست یابد.

هافبک شوتزن و جنگنده نفت مسجدسلیمان اکنون امیدوار است در دیدار حساس برابر گل گهر سیرجان بار دیگر در نقش ناجی تیمش ظاهر شود و با عملکردی موفق زمینه ساز دستیابی به نتیجه مطلوب در این بازی را فراهم سازد. جایی که شاگردان امیر قلعه نویی نقطه قوت تیم‌شان در پست میانی و فاز تهاجمی محسوب می‌شود و به نظر می‌رسد انتظاری کار سختی در این دیدار و در سیرجان پیش رو داشته باشد و باید دید قادر به انجام این ماموریت بزرگ برای مجتبی حسینی خواهد بود تا آنها دست پر از جدال با گل گهر خارج شوند یا خیر.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋