دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ستاره سیتی گزینه جانشینی وینیسیوس در رئال

ادعای رسانه های انگلیسی؛ ستاره سیتی گزینه جانشینی وینیسیوس در رئال؛ به نظر می رسد ریاض محرز وارد فهرست تابستانی رئال مادرید شده است.

ستاره سیتی گزینه جانشینی وینیسیوس در رئال

به گزارش ورزش، ریاض محرز از زمان انتقال به منچستر سیتی در سال 2018، برای این تیم در 119 بازی به میدان رفته و آمار 31 گل و 31 پاس گل را به ثبت رسانده است. با این حال پپ گواردیولا سرمربی سیتیزن ها در این فصل تنها 10 بار محرز را در ترکیب اصلی خود قرار داده است.

ستاره سیتی گزینه جانشینی وینیسیوس در رئال

همچنین در جریان دیدار ابتدای هفته منچسترسیتی برای شفیلد یونایتد ریاض محرز 90 دقیقه کامل بر روی نیمکت نشست. در همین راستا روز گذشته جمال بلماضی سرمربی الجزایر گفت که محرز از حضور در منچسترسیتی خوشحال نیست.

ستاره سیتی گزینه جانشینی وینیسیوس در رئال

در چنین شرایطی رسانه های انگلیسی خبر از علاقه رئال به این ستاره الجزایری داده اند. طبق این ادعا رئال که از وینیسیوس جونیور به ستوه آمده و قصد فروش او در انتقالات تابستانی 2021 را دارد، روی ریاض محرز به عنوان گزینه جانشینی او حساب باز کرده است.

دشواری های جذب کیلیان امباپه در تابستان پیش رو نیز مزید بر علت شده تا رئالی ها روی جذب محرز تمرکز کنند که قطعا گزینه ای ارزان تر و سهل الوصول تر محسوب می شود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋