دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

رضایی: به بازیکنانم افتخار می کنم

رضایی: به بازیکنانم افتخار می‌کنم

سرمربی ذوب آهن اصفهان که بعد از پیروزی مقابل نساجی نفس راحتی کشید می‌گوید اهداف زیادی در سر دارد و امیدوار است به آن ها برسد تا باعث خوشنودی مسئولان باشگاه و هواداران شود.

رحمان رضایی در خصوص اولین پیروزی ذوب‌آهن مقابل نساجی به خبرنگار ورزش گفت: جا دارد از تک تک بازیکنانم تشکر کنم. بازی بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم و ویژگی خاصی که در تیم ذوب‌آهن دیده شد غیرت و شجاعت بازیکنان بود. در بازی با  نساجی بچه ها نشان دادند که شخصیت بسیار بزرگی دارند و می توانند در بازی‌های حساس به تیمشان کمک بزرگی بکنند. من به آنها افتخار می‌کنم. دست بازیکنانم را به گرمی می‌فشارم و مطمئن باشید با داشتن چنین بازیکنان با کیفیتی به رده‌های بالای جدول فکر می‌کنیم.

سرمربی ذوب آهن در خصوص مدیرعامل جدید این تیم که به تازگی منصوب شده است گفت: ‌خیلی خوشحالم که مدیرعامل جدید انتخاب شد و مطمئن هستم ذوب آهن با حضور آقای فریدونی روزهای خوبی را تجربه خواهد کرد. امیدوارم با کسب نتایج خوب آقای فریدونی و مسئولان باشگاه و همچنین هواداران را خوشحال و سربلند کنیم‌.


وی اضافه کرد: مطمئن باشید ذوب آهن در مسیر موفقیت قرار گرفته و اگر تا امروز هم آن طور که باید و شاید موفق نبودیم دلایل اصلی‌اش را هواداران می‌دانند. خداوند حامی ما بود و ما توانستیم با همدلی از این بحران گذر کنیم. امروز اهداف جدیدی را  با مدیرعامل جدید پایه‌گذاری کردیم و مطمئن باشید اهدافی است که ذوب آهن را به موفقیت‌های بزرگ می رساند‌.


رضایی در پایان افزود: بازی سنتی و سختی با سپاهان داریم. همه می‌دانیم این یک بازی معمولی نیست. ذوب آهن در این بازی برای کسب سه امتیاز تلاش خواهد کرد و مطمئن باشید با شخصیتی که از بازیکنانم سراغ دارم می‌توانیم در این دیدار هم موفق باشیم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋