دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

لیورپول و بالاخره یک اتفاق امیدوار کننده (عکس)

دیه گو ژوتا، ستاره پرتغالی لیورپول بعد از نزدیک به دو ماه در تمرینات امروز این تیم حاضر شد.

به گزارش ورزش، چندی پیش دیه گو ژوتا با انتقالی 45 میلیون پوندی از ولورهمپتون به لیورپول پیوست. او خیلی زود در آنفیلد به یک بازیکن تاثیرگذار تبدیل شد و در یک بازه زمانی کوتاه در 17 مسابقه موفق شد 9 گل برای قرمزهای آنفیلد به ثمر برساند.

با این حال ستاره پرتغالی بعد از این درخشش خیره کننده با یک بدشانسی بزرگ روبرو شد و در جریان بازی لیورپول مقابل میتلند در لیگ قهرمانان اروپا از ناحیه زانو دچار مصدومیت شد و زمین مسابقه را ترک کرد تا نگرانی های زیادی در رابطه با او به وجود بیاید.

بعد از این آسیب دیدگی گمانه زنی های زیادی در رابطه با میزان دوری دیه گو ژوتا از میادین مطرح شد اما نهایتا مشخص شد که او حدودا سه ماه از ترکیب لیورپول دور خواهد بود. با این وجود مهاجم پرتغالی امروز بعد از نزدیک به دو ماه در تمرینات قرمزها حاضر شد و به شکل انفرادی تمرین کرد تا میان موجی از خبرهای بعد برای یورگن کلوپ و تیمش، آنها شاهد یک اتفاق امیدوار کننده نیز باشد.
همچنین گفته می شود که ژوتا چندی دیگر به تمرینات گروهی لیورپول نیز اضافه خواهد شد و احتمالا می تواند از اواخر ماه جاری میلادی برای این تیم به میدان برود.

لیورپول و بالاخره یک اتفاق امیدوار کننده (عکس)

لیورپول و بالاخره یک اتفاق امیدوار کننده (عکس)

لیورپول و بالاخره یک اتفاق امیدوار کننده (عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋