دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

انتصابات جدید در باشگاه ذوب آهن (عکس)

با حضور مدیرعامل جدید؛ انتصابات جدید در باشگاه ذوب آهن (عکس)؛ با حکم مهندس مجتبی فریدونی مدیرعامل جدید باشگاه ذوب آهن محسن کرباسچی به عنوان معاون فنی ورزشی باشگاه ذوب آهن اصفهان معرفی شد.

به گزارش ورزش، سرانجام دوران مدیریت جواد محمدی در راس کادر باشگاه ذوب آهن خاتمه یافت و مجتبی فریدونی این سمت را در اختیار گرفت تا شرایط تیم های مختلف باشگاه و به خصوص سبزپوشان اصفهانی را که در چند سال اخیر شرایط خوبی نداشته اند را بهبود ببخشد.


یکی از اقدامت ابتدایی مدیرعامل جدید باشگاه ذوب آهن انتصاب کرباسچی معاون جدید باشگاه بوده؛ فریدونی همچنین محمدجواد صادقی را به عنوان مدیر جدید ورزش قهرمانی آقایان باشگاه معرفی کرده است.

انتصابات جدید در باشگاه ذوب آهن (عکس)


محسن کرباسچی در رابطه با شرایط باشگاه ذوب آهن و مسئولیتی که برعهده گرفته، اینطور صحبت کرده است:« به نوبه خودم از اعتمادی که مدیرعامل محترم باشگاه و مجموعه باشگاه به من نمود سپاسگزارم و تمام تلاشم را خواهیم کرد تا کمی و کاستی های موجود را بر طرف نماییم. امیدوارم با لطف خداوند، همدلی و تلاش سایر همکاران به جایگاهی که در خور نام ذوب آهن است برسیم و امیدوارم شاهد موفقیتهای روز افزون باشگاه پر افتخارتر ذوب آهن در عرصه ورزش کشور باشیم.»

انتصابات جدید در باشگاه ذوب آهن (عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋