دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

کوچ دوباره استقلال به مجموعه انقلاب

کوچ دوباره استقلال به مجموعه انقلاب

استقلالی ها تا پایان سال نمی توانند در مجموعه نفت تهرانسر تمرین کنند و به مجموعه انقلاب بازمیگردند.

به گزارش ورزش، یکی از بزرگترین مشکلات استقلال طی سالهای اخیر، نداشتن زمین تمرین مناسب جهت آمادگی برای حضور در مسابقات بود. مشکلی که در بسیاری از مقاطع باعث آسیب دیدگی ستاره های آبی پوشان در تمرینات تیم می شد.


روز گذشته بود که پرویز مظلومی  سرپرست آبی پوشان برای بازدید از مجموعه ورزشی انقلاب، راهی زمین چمن طبیعی این مجموعه شد. البته سرپرست استقلال از وضعیت چمن رضایت نداشت و از کیفیت آن شاکی بود.


حال خبر رسیده است که استقلالی ها از امروز تمرینات خود را به انقلاب منتقل می کنند و قرار است تا پایان سال در آنجا مشغول شوند. از آنجا که زمین نفت ورزشگاه تهرانسر قرار است ترمیم شود امکان برگزاری تمرین در آن وجود ندارد و تا پایان سال این مجموعه در اختیار استقلال قرار نخواهد گرفت.


به هر حال با وجود اینکه سرپرست آبی پوشان روز گذشته از وضعیت چمن مجموعه ورزشی انقلاب به هیچ وجه راضی نبوده، اما شاگردان فکری باید در این زمین، مشغول تمرین شوند و باید دید وضعیت مکان تمرینی آبی پوشان باز هم تغییر می کند یا خیر.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋