دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مائوریتسیو ساری و رد یک پیشنهاد از فرانسه

مائوریتسیو ساری و رد یک پیشنهاد از فرانسه

مائوریتسیو ساری، سرمربی ایتالیایی پیشنهاد باشگاه مارسی را رد کرده است.

به گزارش ورزش، باشگاه مارسی در روزهای اخیر شرایطی بحرانی را تجربه کرده و هر روز بر مشکلات این تیم افزوده می شود. در ابتدا هواداران مارسی در اقدامی عجیب در محل تمرین این تیم دست به آشوب زدند و در ادامه جذب یک بازیکن بدون سوال کردن از آندره ویاش بوآش باعث استعفا و البته در ادامه اخراج او توسط باشگاه شد.

 

مائوریتسیو ساری و رد یک پیشنهاد از فرانسه

 

حالا اسکای اسپورتس مدعی شد مدیران مارسی برای مذاکره با مائوریتسیو ساری، سرمربی ایتالیایی وارد عمل شده و شرایط همکاری با او را جویا شده اند. ساری در پایان فصل گذشته و علیرغم فتح اسکودتو روی نیمکت یوونتوس، تنها بعد از یک فصل از هدایت این تیم برکنار شد و در حال حاضر او بیکار است. البته به نظر می رسد ساری علاقه ای به حضور در لیگ فرانسه نداشته و این پیشنهاد را رد کرده است.

 

سرمربی سابق ناپولی، چلسی و یوونتوس تمایلی به حضور در یک باشگاه در نیم فصل ندارد و اینگونه شرایط را مهیای موفقیت نمی یبند. بدین ترتیب بعید است دیگر تا پایان فصل شاهد حضور مائوریتسیو ساری در عرصه مربیگری باشیم و در بهترین حالت او در تابستان به این عرصه بازخواهد گشت.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋