دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

نیمار: مهمانی های من هیچ وقت تمام نمی شود چون .

نیمار، فوق ستاره برزیلی پاری سن ژرمن واکنش جالبی نسبت به انتقادات به او بابت حضور در مهمانی های مختلف طی سال های گذشته نشان داد.

نیمار: مهمانی های من هیچ وقت تمام نمی شود‌ چون .

به گزارش ورزش، پاری سن ژرمن در سال 2017 با قراردادی به ارزش 222 میلیون یورو نیمار را از بارسلونا به خدمت گرفت تا رکورد تاریخ نقل و انتقالات در دنیای فوتبال را شکسته باشد. از آن زمان تا به حال ستاره برزیلی 83 گل در 100 مسابقه برای PSG به ثمر رسانده و 9 جام نیز با این تیم به دست آورده است.

با وجود ویژگی‌های فنی فوق العاده نیمار اما این ستاره برزیلی در سال‌های اخیر با برخی حواشی دست و پنجه نرم کرده که یکی از مهم ترین آنها به حضور او در برخی مهمانی ها بر می گردد؛ تا جایی که حتی توماس توخل سرمربی سابق پاری سن ژرمن نیز در مقطعی از این مسئله به عنوان عامل حواس پرتی نیمار یاد کرده بود.

نیمار: مهمانی های من هیچ وقت تمام نمی شود‌ چون .

در همین ارتباط فوق ستاره برزیلی حالا در مصاحبه ای به انتقادات بابت این مسئله واکنش نشان داده و می‌گوید: " چه کسی مهمانی را دوست ندارد؟ همه دوست دارند که از آن لذت ببرند. من می دانم که چه زمانی می توانم به مهمانی بروم و چه وقت باید چه کاری انجام دهم و چه موقعی نمی توانم؛ بر خلاف چیزی که مردم فکر می‌کنند. آنها گمان می کنند که من بی تجربه هستم و نمی دانم چه کاری باید انجام دهم.

من چندین سال در فوتبال حضور داشته ام و باید بگویم اگر شما 100 درصد تمرکزتان را روی آن بگذارید منفجر خواهد شد. حق من است که استراحت کنم و آرام باشم و هیچ وقت از این کار دست نخواهم کشید."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋