دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ستاره اخراجی پی اس جی تیم پیدا کرد (عکس)

خسه رودریگز بازیکن سابق رئال و پی اس جی به لاس پالماس پیوست.

به گزارش ورزش، حواشی غیرورزشی و بیرون زمین فوتبال خسه در سال های اخیر مانع درخشش او شده اند. خسه محصول آکادمی فوتبال رئال است و زمانی قرار بود ستاره بزرگی برای این باشگاه باشد. پدیده فصل 14-2013 رئال مادرید اما با یک مصدومیت رباط صلیبی دیگر نتوانست به اوج برگردد و سال 2016 راهی پی اس جی شد اما قرارداد او ماه گذشته فسخ شد.

ستاره اخراجی پی اس جی تیم پیدا کرد (عکس)

خسه در سال های اخیر به ندرت برای پی اس جی بازی کرده بود و اغلب به تیم های دیگر قرض داده می شد. او فصل گذشته 17 بازی برای اسپورتینگ لیسبون انجام داد و یک گل زد و امسال هم 24 دقیقه برای پی اس جی به میدان رفت و اگر این تیم قهرمان لیگ فرانسه شود، به او هم مدال اهدا خواهد شد.

او دو ماه پیش با پی اس جی فسخ کرد(به نوعی اخراج شد) و بازیکن آزاد بود اما به نظر می رسید بدون تیم خواهد ماند تا اینکه در ساعات پایانی نقل و انتقالات زمستانی، باشگاه لاس پالماس خبر از عقد قرارداد با او داد.

خسه تا پایان فصل برای لاس پالماس تیم شهر زادگاهش توپ خواهد زد و این دومین مقطع حضور او در این باشگاه است. ژانویه 2017 او قرضی با لاس پالماس قرارداد بست و در 16 بازی توانست سه گل بزند. خسه از چهارشنبه به تمرینات تیمش که در دسته دوم اسپانیا حضور دارد، اضافه خواهد شد.

ستاره اخراجی پی اس جی تیم پیدا کرد (عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋