دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

علامت سوال بزرگ ترکیب تراکتور مقابل پرسپولیس (عکس)

ترکیب تراکتور مقابل پرسپولیس یک علامت سوال بزرگ دارد.

به گزارش ورزش، تیم تراکتور در هفته سیزدهم لیگ برتر در حالی به مصاف آلومینیوم رفت که حبیب فرعباسی را درون دروازه داشت. فرعباسی در هفته دوازدهم و پس از مصدومیت محمدرضا اخباری در جریان بازی با گل گهر، به عنوان جانشین او وارد زمین شد و در حالی که گفته می شد، اخباری برای بازی با آلومینیوم مشکلی برای بازی کردن ندارد، شاهد حضور دوباره فرعباسی در درون دروازه سرخ پوشان بودیم.

علامت سوال بزرگ ترکیب تراکتور مقابل پرسپولیس (عکس)

اخباری که از آغاز فصل تا هفته دوازدهم دروازه بان ثابت تراکتور بود، در میانه های نیمه اول بازی با گل گهر از ناحیه صورت مصدوم شد و جای خود را به فرعباسی داد. او بعد از معاینات لازم خیلی زود به تمرینات بازگشت و شاهد حضورش در تمرینات پیش از بازی با آلومینیوم هم بودیم. حال بعد از بازی هفته سیزدهم، تراکتوری ها از امروز خود را برای بازی حساس هفته چهاردهم مقابل پرسپولیس حاضر می کنند و در تمرین اول آنها شاهد حضور اخباری و فرعباسی بودیم که یکی از آنها پر کننده جای خالی علامت سوالی بزرگ ترکیب تراکتور خواهند بود.

علامت سوال بزرگ ترکیب تراکتور مقابل پرسپولیس (عکس)

اخباری به مانند تمرینات پیش از بازی با آلومینیوم، در تمرین امروز هم با ماسک حضور یافت اما مشکلی برای انجام هیچ یک از تمرینات نداشت و در حالتی برابر با فرعباسی تمرین کرد. حال باید تا روز پنج شنبه منتظر بمانیم و ببینم که تصمیم کادر فنی تراکتور برای انتخاب دروازه بان مقابل پرسپولیس چه خواهد بود؟

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋