دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

جدول گلزنان لیگ یک؛ کاظمی هم چنان در صدر

جدول گلزنان لیگ یک؛ کاظمی هم چنان در صدر

پرونده هفته دوازدهم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور هم بسته شد و هوادار با سه امتیاز ارزشمندی که در خانه خیبر خرم آباد به دست آورد به یکه تازی خود ادامه داد.

به گزارش ورزش، اگر چه این بار زننده گل تیم هوادار وحید کاظمی نبود اما او هم چنان با 8 گلی که در بازی های پیشین هوادار به ثمر رسانده در صدر جدول گل زنان لیگ یک قرار دارد. سید پیمان میری مهاجم مس کرمان هم در بازی دیروز با بادران موفق به گلزنی نشد و با همان 5 گل به همراه علی خسرو نژاد مهاجم رایکا بابل در تعقیب بهترین گلزن بازی ها یعنی حمید کاظمی هستند. 

اما احسان پیرهادی مهاجم تیم بادران تهران با گل زیبایی که در بازی دیروز با مس کرمان به ثمر رساند شمار گل های خود را به عدد 4 رساند و خود را به عنوان یکی از مدعیان آقای گلی این فصل معرفی کرد. هیچ یک از گل های او از روی نقطه پنالتی نبوده است به این خاطر که در بادران زننده ضربات پنالتی پویا سیف پناهی است. یک بازیکن 4 گله دیگر هم داریم. فرشاد جانفزا از استقلال خوزستان. 

گلزنی در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور به مراتب سخت تر از بازی های لیگ برتر است به این خاطر که در لیگ یک بیشتر تیم ها در فاز دفاعی پرتعداد بازی می کنند و از سویی مهم کسب سه امتیاز و صعود به لیگ برتر است؛ همین امر باعث می شود گاهی تیم ها بعد از زدن گل نخست در فکر اداره بازی باشند. از اینرو تعداد موقعیت هایی که نصیب مهاجمان می شود کم است و شاید این یکی از دلایل کم بودن گل های مهاجمان تیم های دسته اولی نسبت به تعداد بازی ها باشد.

جدول گلزنان لیگ یک؛ کاظمی هم چنان در صدر

احسان پیرهادی دیروز و در بازی بادران - مس کرمان در پست مهاجم بازی نکرد اما در دو ئل های هوایی موفق بود و در نهایت روی ارسال پویا سیف پناهی دروازه مس کرمان را باز کرد. او بازی را به تساوی کشاند و در ادامه بادران با گل ایمان غلامی به برتری دو بر یک دست یافت.

جدول گلزنان بازی های دسته اول را مرور می کنیم: 

8گل:
هوادار تهران: حمید کاظمی
5گل:
مس کرمان: سیدپیمان میری
رایکا بابل: علی خسرونژاد
4گل:
بادران تهران: احسان پیرهادی
استقلال خوزستان: فرشاد جانفزا

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋