دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

خطیبی: بازیکنانم را دوست دارم

هنوز هیچ کاری نکردم؛ خطیبی: بازیکنانم را دوست دارم؛ سرمربی آلومینیوم اراک از عملکرد و تلاشی که بازیکنانش انجام می‌دهند، تقدیر کرد.

خطیبی: بازیکنانم را دوست دارم

به گزارش ورزش، رسول خطیبی در گفت‌وگوی اسکایپی با برنامه شب‌های فوتبالی درباره اینکه آلومینیوم با شرایط سختی وارد لیگ برتر شد، اظهار کرد: ما پس از صعود و در ابتدای فصل شرایط سختی داشتیم. حتی در نخستین بازی لیگ برتر با مشکل مواجه شدیم، اما تغییراتی که در مدیریت و هیأت مدیره باشگاه انجام شد، شرایط را عوض کرد.

او ادامه داد: با وجود اینکه مدیران قبلی هم زحمت کشیده بودند ولی ما در بحث یارگیری به مشکل خورده بودیم چون تغییراتی اتفاق افتاد، اما از زمانی که هیأت مدیره جدید باشگاه آمد، واقعا زحمت کشیدند و خواسته‌های ما را برآورده کردند که جا دارد از زحمات آنها تشکر کنم.

سرمربی آلومینیوم اراک اضافه کرد: هواداران همیشه کنارمان بودند و حمایت‌هایشان به ما دلگرمی داد. بازیکنانی هم که تازه به جمع ما اضافه شدند، خیلی زود با تیم هماهنگی پیدا کردند که تمام این مسائل دست به دست هم داد تا ما هم در کارهای تاکتیکی به آن چیزی که می‌خواستیم، برسیم. خدا را شکر این اتفاقات افتاد و نتیجه گرفتیم.

خطیبی تصریح کرد: تیمی که در نخستین سال حضورش در لیگ برتر است، واقعا کار سختی دارد. هدف ما امسال ماندن در لیگ برتر است و نیم‌نگاهی هم به بالای جدول داریم، اما خدا را شکر شرایط خیلی خوب پیش رفت و هواداران، مردم و مسؤولان ازجمله استاندار مرکزی و مدیران استانی پشتیبان تیم بودند و حمایت کردند تا ما در آرامش و به دور از حاشیه کارمان را پیش ببریم و شرایط خوبی داشته باشیم.

او یادآور شد: تلاشی که بازیکنان ما انجام دادند و با غیرت و  تعصب بازی کردند، در کنار دیگر مسائل دست به دست هم داد تا نتیجه بگیریم. ما هنوز هیچ کاری نکردیم و باید در ادامه راه تلاش بیشتری انجام دهیم تا موفقیت و شرایط را حفظ کنیم.

سرمربی آلومینیوم اراک تاکید کرد: از استاندار مرکزی، هیأت مدیره باشگاه و هوادارانی که هر روز تیم آلومینیوم را حمایت می‌کنند، تشکر می‌کنم و همچنین از عوامل باشگاه آلومینیوم که در پشت صحنه واقعا کمک حال ما هستند، تقدیر و تشکر دارم. بازیکنانم تمام موارد را انجام می‌دهند و خطاب به آنها می‌گویم که تمام شما بازیکنان بزرگ را دوست دارم، شما با غیرت هستید و امیدوارم همین روند را ادامه دهید.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋