دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

توضیح مدیرآکادمی استقلال درباره درگیری بازی امیدها

توضیح مدیرآکادمی استقلال درباره درگیری‌ بازی امیدها

فریادشیران: مربی پاس بوکسور بود!؛ توضیح مدیرآکادمی استقلال درباره درگیری‌ بازی امیدها؛ مدیر آکادمی باشگاه استقلال درباره اتفاقات پیش آمده در بازی امیدهای استقلال و پاس قوامین توضیح داد.

به گزارش ورزش، ناصر فریاد شیران در خصوص اتفاقات و درگیری‌های رخ داده در بازی روز گذشته تیم‌های امید استقلال و پاس قوامین بیان کرد: در نیمه دوم و زمانی که تیم ما ۲ بر صفر از پاس جلو بود، همراهان تیم پاس که روی سکو نشسته بودند و تعدادشان برخلاف پروتکل‌ها بیش از ۶ نفر بود، مدام درحال فحاشی به داور بودند.


او افزود: همین قضیه باعث شد تا آقای سخندان ناظر بازی از حراست مجموعه امام رضا و ماموران حاضر در ورزشگاه بخواهد به این افراد بگویند یا ورزشگاه را ترک کنند یا ساکت باشند. تذکر ماموران حراست به این افراد منجر به بحث و جدل شد و به یک باره سرمربی تیم پاس، حمید آباقی نیمکت تیمش را رها کرد و وارد درگیری شد.


مدیر آکادمی باشگاه استقلال اضافه کرد: در این درگیری مامور حراست جهت دفاع از خودش، از اسپری اشک آور استفاده کرد ولی سرمربی پاس که ظاهرا بوکسور هم هست، با حمله به این مامور حراست، ۲ دندان او و بینی او را شکست و پارگی عمیقی در گونه این مامور حراست ایجاد کرد این اتفاقات و تاخیر ایجاد شده در بازی باعث بهم خوردن تمرکز تیم ما شد و بازی در نهایت مساوی شد.


فریادشیران همچنین گفت: بعد از پایان بازی پلیس آمد و مربی پاس به جای عذرخواهی و دلجویی از مامور حراست، کماکان داد می‌زد. او راهی کلانتری شد و ظاهرا با سند بیرون است.


وی در پایان افزود: ما درباره اتفاقات رخ داده شکایت کرده‌ایم و عجیب است که باشگاه پاس با آن سابقه و داشتن افراد بزرگی در تاریخش، چنین افرادی را به عنوان مربی در اختیار دارد. امیدواریم کمیته انضباطی و اخلاق برخورد جدی با مقصران این حادثه کنند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋