دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مجتبی فریدونی مدیرعامل باشگاه ذوب آهن شد

عضو معترض و کنار گذاشته شده سابق باشگاه ذوب آهن به عنوان مدیریت جدید باشگاه ذوب آهن انتخاب و معرفی شد.

مجتبی فریدونی مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن شد

به گزارش ورزش، ذوب آهن در امتداد نتایج بدی که در رقابت های لیگ نوزدهم کسب کرد، در رقابت های لیگ بیستم هم شرایط خوبی ندارد؛ هر چند کسب پیروزی 3 بر 2 مقابل نساجی مازندران تا حدودی به کادر فنی این تیم و رحمان رضایی پس از ماه ها دلهره و اضطراب آرامش داد، اما جواد محمدی مدیرعامل باشگاه که طی یک و نیم سال اخیر با بیماری نیز درگیر بوده، دوران مدیریت سختی را در راس مدیریت باشگاه تجربه کرد و درنهایت امروز و پس از جلسه ای که با حضور اعضای هیئت مدیره و یزدی زاده مدیرعامل کارخانه ذوب آهن برگزار شد، جای خود را به مجتبی فریدونی داد.


فریدونی در دو مقطع و در سال 1394 تا 1395 و همینطور سال 1398 تا 1399 یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه  و در واقع تنها سوابق ورزشی او به عنوان یک چهره اقتصادی در تیم باشگاه سبزپوش استان اصفهان رقم خورده است.

با این حال نگاهی به روزمه عضو هئیت مدیره سابق باشگاه ذوب آهن و مقالاتی که او در نشریات مختلف به چاپ رسانده، نشان می‌دهد که ذوب آهن می تواند به داشتن یک چشم انداز مالی و اقتصادی روشن با حضور این مدیر جدید که احتمالا با تغییراتی در هیئت مدیره نیز همراه خواهد شد، امیدوار باشد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋