دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

الجبوری: شاید می توانستم ۵ گل بزنم

الجبوری: شاید می توانستم ۵ گل بزنم

احمد الجبوری در بیست دقیقه دو گل برای شهر خودرو زد و این تیم را صاحب سه امتیاز حساس با سپاهان کرد.

 به گزارش ورزش، جبوری که هنوز بابت دو گل دیروز بسیار خوشحال است حرفهایش را با تقدیر از کارد فنی و هم‌تیمی‌هایش آغاز می‌کند و می‌گوید: برای تیم ما بازی خیلی مهمی از لحاظ امتیازی و شخصیتی بود و خدا را شکر که توانستیم از این بازی سربلند بیرون بیاییم . شاید فکرش را نمی کردیم که بتوانیم تیم خوب سپاهان را با سه گل شکست بدهیم اما همانطور که آقای رحمتی در کنفرانس بعد از بازی اشاره کرد ما خط هافبک این تیم را از کار انداختیم و این موضوع خیلی کمک بزرگی به ما کرد . 

این بازیکن با دو گلی که به ثمر رساند نقش مهمی در پیروزی شهر خودرو در زمین حریف بازی کرد وی در این باره ادامه داد: من کلا 20 دقیقه در زمین بودم و دو گل زدم و فکر می کنم که اگر نود دقیقه بازی می کردم 5 گل به ثمر می رساندم (می خندد) خیلی خوشحالم که توانسته ام این دو گل را برای تیمم به ثمر برسانم. از اینکه توانستم جواب اعتماد آقای رحمتی را بدهم و زحمات بچه ها را به ثمر برسانم خیلی خوشحالم و این مزد کار گروهی بود.

مهاجم شهر خودرو در مورد حواشی که مقابل هتل آنها قبل از بازی اتفاق افتاد گفت: من زیاد از این داستانها خبر ندارم ما برای فوتبال بازی کردن به اصفهان آمدیم و به این حواشی فکر نکردیم و نمی کنیم .

الجبوری در پایان در خصوص بازی بعدی تیم مقابل مس رفسنجان هم گفت : سه امتیاز بازی بعدی برای ما خیلی مهم است زیرا می تواند ما را دوباره به بالای جدول نزدیک تر کند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋