دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

صادقی: شهرخودرو یک تیم واقعی شده است

صادقی: شهرخودرو یک تیم واقعی شده است

به قول آقا سید همه برای برد یکدل شده بودیم؛ صادقی: شهرخودرو یک تیم واقعی شده است؛ کاپیتان شهرخودرو خراسان گفت: شهرخودرو شکل گرفته و اکنون یک تیم واقعی شده که خواسته‌های مربیان را به خوبی درک و در زمین اجرا می‌کند.

اکبر صادقی پس از پیروزی سه بر یک شهرخودرو مقابل سپاهان در گفتگو با خبرنگار ورزش گفت: ما با توجه به شرایط جدولی از بازی با سپاهان نیاز به حداکثر امتیاز داشتیم هر چند که فوق‌العاده کار سختی بود اما نتیجه‌ای گرفتیم و کار واقعا ارزشمندی انجام شد. ما درست است که در برخی بازی‌ها امتیازات بدی را از دست دادیم اما در نهایت به ثبات رسیدیم.


او ادامه داد: سپاهان پرمهره هم مقابل ما برای صدرنشینی آمده بودند اما بچه‌های ما در تمام نقاط زمین به بهترین شکل وظیفه خود را انجام دادند و از توپ‌ها خیلی خوب استفاده کردیم و با این برد در جدول سر و سامان گرفتیم. به قول آقا سید، تمام بچه‌های ما از ته دل خواستند که ببریم و شما یک تیم همدل و واقعی را دیدید که حتی دریافت گل اول هم چیزی از انگیزه‌اش کم نکرد.


کاپیتان شهرخودرو خراسان با بیان اینکه بازیکنان تیمش در حال رسیدن به خودباوری هستند، گفت: تیم ما به ثبات رسیده و فکر بازیکنان بزرگ شده است. آنها قبول کرده‌اند که می‌توان کارهای بزرگ انجام داد و در چنین شرایطی می‌توان به جایگاه خوبی رسید. امین گل خوبی زد و الجبوری هم امروز شاهکار کرد تا این برد شیرین برای شهرخودرو ثبت شود.


اکبر صادقی با اشاره به بازی‌های سخت شهرخودرو در ادامه نیم‌فصل اول تصریح کرد: بازی‌های سختی داریم و طبیعتا در بازی هفته بعد با مس رفسنجان هم به صددرصد امتیازاتش نیاز داریم. انشاالله شرایط‌مان را بهتر کنیم و امیدواریم بتوانیم نیم فصل را با رتبه خوبی به پایان ببریم و برای آن تلاش می‌کنیم. بازی‌های لیگ را نمی‌شود پیش‌بینی کرد و از این حیث امسال لیگ جذابی داریم که هیچ تیمی در آن از قبل برنده نیست. با این باور بازی به بازی جلو می‌رویم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋