دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

شیری: مصدومیت شان برای وقت کشی بود

شیری: مصدومیت‌شان برای وقت کشی بود

فیرپلی نکردیم چون؛ شیری: مصدومیت‌شان برای وقت کشی بود؛ مدافع راست پرسپولیس در خصوص اینکه چرا در صحنه منجر به گل پیروزی بخش تیمش، توپ را در اختیار حریف قرار نداده‌اند توضیح داد.

به گزارش ورزش، در شرایطی که در ثانیه‌های پایانی بازی سه بازیکن ماشین سازی روی زمین افتاده بودند و توپ را به بیرون زدند، بازیکنان پرسپولیس بلافاصله بازی را به سود خود به جریان انداختند و در ادامه موفق به ثبت گل شدند. اقدامی که با اعتراض حریف و توضیح مهدی شیری همراه شده است.

مدافع راست پرسپولیس در ابتدا در واکنش به سوالی که بعد از گل وحید امیری به جای 25 اشتباه داشته و 52 نشان داده گفت: بله، در آن شرایط اشتباه کردم. اما روح مهرداد عزیز خیلی به ما کمک کرد و به خانواده عزیزش هم تسلیت می گویم. جای او خیلی خالی بود و امیدوارم روحش در آرامش باشد.

وی درباره بازی نیز اینطور گفت: بعد از گل اول، باز هم شانس های زیادی برای گلزنی داشتیم ولی فوتبال ما را تنبیه کرد و گل مساوی را خوردیم اما خوشبختانه توانستیم در ثانیه پایانی گل بزنیم.

شیری در خصوص اینکه ماشین سازی مدعی شده که آنها فیرپلی را رعایت نکرده و در صحنه گل دوم توپ را در اختیار آنها قرار نداده بودند گفت: ببینید من با کادرفنی آنها هم صحبت کردم. نمی شود که ناگهان سه بازیکن آنها ادعای مصدومیت داشته باشند و یک باره روی زمین بیفتند. این نشان می‌دهد که ادعای درستی نداشتند و به دنبال اتلاف وقت بودند. اگر واقعا مصدوم بودند مطمئن باشید در شرایط شکست هم توپ را در اختیار آنها قرار می‌دادیم. امیدواریم این اتفاقات و ادعاهای الکی برای وقت تلف کردن در فوتبال ما کمتر شود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋