دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تعویض عجیب؛ اعتراض بابایی و برد پرسپولیس

پرسپولیس در یک بازی سخت توانست از سد قعرنشین لیگ برتر یعنی ماشین سازی عبور کند تا در شب باخت مدعیان بتواند شانس خودش را برای رسیدن به صدر جدول بیش از پیش کند.

تعویض عجیب؛ اعتراض بابایی و برد پرسپولیس

در این مسابقه شاگردان گل محمدی در دقیقه 25 که توامان شده بود با شماره پیراهن مرحوم مهرداد میناوند توسط وحید امیری به گل رسیدند. گلی که یخ بازی را باز کرد و ماشین سازی برای جبران، فشار بیشتری را به سرخ ها وارد کرد که در یک طرف همه این موقعیت ها به نوعی نام یک بازیکن به چشم می خورد که این فوتبالیست کسی نبود جز پیمان بابایی.


بازیکنی که بالاخره با همکاری هم تیمی های خودش در نیمه دوم توانست با خطای پنالتی که سیامک نعمتی روی محمدامین اسدی انجام داد گل تساوی را به ثمر برساند تا آقای گل فصل گذشته لیگ آذربایجان با رسیدن به گل پنجم خود در لیگ برتر امسال به نوعی مزد تلاش خودش را در این مسابقه گرفته باشد.

بعد از این گل یک اتفاق عجیب افتاد. در حالی که ماشین سازی با روحیه بالا به دنبال حفظ گل و شاید موقعیت سازی های بعدی بود، به یکباره اخباری، سرمربی ماشین سازی دست به تعویض پیمان بابایی زد.

تعویضی که بهترین فرصت را به پرسپولیس داد تا در نبود این مهاجم که حسابی سرخپوشان را اذیت کرده بود، فشار شاگردان گل محمدی روی دروازه ماشین سازی زیادتر شود و فارغ از اذیت های پیمان در دقایق پایانی بازی و در وقت های اضافه بتواند گل پیروزی بخش را توسط احمد نوراللهی به ثمر برسانند. جالب اینکه پیمان بابایی به این کار سرمربی تیم معترض شد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋