دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بهترین شروع سوارز؛ سرقت قرن اتلتیکو از بارسلونا

بهترین شروع سوارز؛ سرقت قرن اتلتیکو از بارسلونا

گزارش؛ بهترین شروع سوارز؛ سرقت قرن اتلتیکو از بارسلونا؛ بسیاری انتقال لوئیس سوارز از بارسا به اتلتیکو را یک سرقت بزرگ در تاریخ فوتبال می دانند. شروع عالی این بازیکن، تثبت کننده چنین ادعایی است.

به گزارش ورزش، اتلتیکومادرید، باشگاه و هواداران از عملکرد خرید بزرگ تیم در فصل نقل و انتقالات تابستانی خوشحال هستند. از لوئیس سوارز صحبت می کنیم که مهره کلیدی برای اتلتیکو صدرنشین لالیگا به حساب می آید. گل های مهاجم اروگوئه ای به خصوص در بازی های اخیر برای روخی بلانکو حیاتی بوده اند.

بهترین شروع سوارز؛ سرقت قرن اتلتیکو از بارسلونا

سوارز همراه با ال نصیری بهترین گلزن لالیگا تا به اینجا با 12 گل است. او تنها به 18 ضربه در چارچوب نیاز داشته تا بتواند این تعداد گل را به ثمر برساند یعنی 66 درصد ضرباتش موثر بوده اند. مهاجم اروگوئه ای بهترین شروع را در دوران ورزشی اش داشته است. نه در لیورپول، نه آژاکس، نه خرونینخن و یا بارسا نتوانسته بود در 15 بازی نخست این تعداد گل به ثمر برساند.

طبق نظرسنجی موندو دپورتیوو، در دوران مربیگری دیه گو سیمئونه در اتلتیکو تنها یک بازیکن تاثیرگذارتر از سوارز بوده است. کاربران این سایت، رادامل فالکائو را بالاتر از مهاجم اروگوئه ای دیدند. در فصل (12-2011) که سرمربی آرژانتینی از نیم فصل هدایت قرمز و سفیدپوشان را بر عهده گرفت، فالکائو فوق العاده عمل کرد، 36 گل به ثمر رساند و چهار پاس گل داد. او شش بار دبل و دو بار هت تریک کرد. 

بهترین شروع سوارز؛ سرقت قرن اتلتیکو از بارسلونا

فالکائو 51.8 درصد آرا را به خود اختصاص داد و سوارز با 37.6 درصد در جایگاه دوم قرار گرفت. بازیکن بعدی فرناندو تورس است که با 4.5 درصد در رتبه سوم دیده می شود. البته تنها نباید به این آرا بسنده کرد. 

همچنین سوارز میانگین 0.79 درصد گل در هر بازی را به ثبت رسانده و بالاتر از او فالکائو با 0.82 درصد قرار دارد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋