دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مکس آلگری برای هدایت رم رقیب پیدا کرد

مکس آلگری برای هدایت رم رقیب پیدا کرد

گفته می‌شود باشگاه رم علاوه بر ماسیمیلیانو آلگری مذاکراتی را با یکی دیگر از سرمربیان سابق یوونتوس یعنی مائوریتزیو ساری انجام داده است.

به گزارش ورزش، طی روزهای گذشته گزارش شده بود که مدیر باشگاه رم یعنی تیاگو پینتو مذاکرات پیشرفته ای را با ماسیمیلیانو آلگری برای بر عهده گرفتن هدایت این تیم انجام داده و حتی توافقاتی نیز در این زمینه حاصل شده است.

مکس آلگری برای هدایت رم رقیب پیدا کرد

مدیر جدید باشگاه رم روز جمعه در هتلی واقع در شهر میلان و هنگام مذاکره با ماسیمیلیانو آلگری مشاهده شد. در واقع به نظر می‌رسد که آلگری محتمل ترین گزینه برای جانشینی پائولو فونسکا محسوب می‌شود و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد باید او را سرمربی جالوروسی دانست.

با این وجود برخی منابع ایتالیایی گزارش دادند که مائوریتزیو ساری یکی دیگر از سرمربیان سابق یوونتوس نیز به گزینه‌های باشگاه رم برای جانشینی پائولو فونسکا اضافه شده است. ساری نیز مانند آلگری بعد از جدایی از یوونتوس هدایت هیچ باشگاهی را برعهده نگرفته است.

مکس آلگری برای هدایت رم رقیب پیدا کرد

با این حال برخی دیگر از گزارش ها در ایتالیا حاکی از آن است که هم آلگری و هم ساری ترجیح می دهند که از ابتدای فصل هدایت رم را برعهده بگیرند و اگر آن ها راضی به قبول پیشنهاد این باشگاه در مقطع کنونی نشوند ممکن است که رمی ها به سراغ گزینه‌های دیگر بروند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋