دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

لائوتارو در آستانه تمدید؛ حذف یک بند به سود بارسا

لائوتارو در آستانه تمدید؛ حذف یک بند به سود بارسا

به نظر می‌رسد لائوتارو مارتینز در آستانه تمدید قرارداد قرار گرفته است.

به گزارش ورزش، ستاره آرژانتینی اینتر و نماینده هایش طی روزهای گذشته با سران باشگاه ایتالیایی مذاکراتی را برای تمدید قرارداد انجام داده‌اند. بر این اساس قرارداد فعلی لائوتارو مارتینز با نراتزوری تا سال 2023 اعتبار دارد که بعد از توافق کامل تا 2024 تمدید خواهد شد.

طبق گزارش گاتزتا دلو اسپرت ستاره آرژانتینی بعد از تمدید قرارداد با اینتر سالیانه 4.5 میلیون یورو حقوق دریافت خواهد کرد. این در حالی است که دستمزد فعلی او 2.5 میلیون یورو است. البته این مبلغ هنوز اختلاف زیادی با درخواست لائوتارو مارتینز پیش از شیوع کرونا دارد؛ جایی که او برای تمدید قرارداد سالیانه 7 میلیون یورو درخواست کرده بود.

لائوتارو در آستانه تمدید؛ حذف یک بند به سود بارسا

مهم تراز تمام مسائلی که مطرح شد، این است که به احتمال فراوان بند آزادسازی 111 میلیون یورویی از قرارداد جدید لائوتارو مارتینز حذف خواهد شد؛ بندی که در تابستان برای بارسلونا دردسرساز شد و عدم توانایی باشگاه کاتالانی در پرداخت آن باعث شد که آنها نتوانند لائوتارو را به خدمت بگیرند بنابراین می توان از این اتفاق به عنوان مسئله ای امیدوار کننده برای بلوگرانا یاد کرد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋