دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مدافع منچستریونایتد در یک قدمی فسخ قرارداد

مدافع منچستریونایتد در یک قدمی فسخ قرارداد

ادعای اسکای اسپورتس:؛ مدافع منچستریونایتد در یک قدمی فسخ قرارداد؛ مارکوس روخو با فسخ توافقی از یونایتد جدا و احتمالا راهی بوکاجونیورز خواهد شد.

به گزارش ورزش، شبکه تلویزیونی اسکای اسپورتس خبر داد که مارکوس روخو مدافع آرژانتینی منچستریونایتد در آستانه پیوستن به بوکاجونیورز قرار دارد. بر اساس این گزارش، روخوی 30 ساله که تا پایان فصل تحت قرارداد منچستریونایتد است، برای فسخ قراردادش با این باشگاه انگلیسی به توافقی دوجانبه دست یافته است و به‌عنوان بازیکن آزاد به بوکاجونیورز ملحق خواهد شد.

مدافع منچستریونایتد در یک قدمی فسخ قرارداد

روخو که فوتبال حرفه‌ای‌اش را از تیم استودیانتس آرژانتین آغاز کرد و بین سال‌های 2008 تا 2011 در این تیم عضویت داشت و از آنجا با پیوستن به تیم اسپارتاک مسکو خود را به فوتبال اروپا معرفی کرد، زمستان گذشته با قراردادی قرضی شش ماهه به تیم استودیانتس پیوست.

مارکوس روخو در سال 2014 از اسپورتینگ لیسبون به منچستریونایتد پیوست و در این مدت در 122 بازی برای شیاطین سرخ به میدان رفته و دو گل هم به ثمر رسانده است. او در فصل جاری اما تنها در یک دیدار توسط سولسشر به بازی گرفته شده است.

مدافع منچستریونایتد در یک قدمی فسخ قرارداد

باشگاه شفیلدیونایتد نیز خواهان به خدمت گرفتن مارکوس روخو بود و گفته می‌شد که سران باشگاه استودیانتس هم نسبت به بازگرداندن این مدافع آرژانتینی به این تیم تمایل داشتند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋