دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

انتظاری: به خاطر عمو سهراب و عمو مهرداد

انتظاری: به‌خاطر عمو سهراب و عمو مهرداد

برایم مهم نبود به استقلال گل بزنم؛ انتظاری: به‌خاطر عمو سهراب و عمو مهرداد؛ اگرچه گل نفت مقابل استقلال به نام سید حسین حسینی ثبت شد اما این گل روی ارسال نیما انتظاری به دست آمد.

به گزارش ورزش، نیما انتظاری، برادرزاده سهراب انتظاری ستاره سابق  خط حمله پرسپولیس است و به همین سبب بازی دیروز برای او ویژه تر از یک مسابقه عادی بود، با او مصاحبه ای داشتیم در همین باره ، او در این مصاحبه از عمویش می گوید و دوره طولانی هم بازی بودنش با مهرداد میناوند،اتفاقی که باعث شده انتظاری این گل را به بازیکن فقید پرسپولیس تقدیم کند:  عمو سهراب پنج سال در پرسپولیس بازی کرده و همبازی آقای میناوند بوده و من از کودکی بازی های او  را می دیدم و دو سال مربی من در خونه به خونه بابل بوده و کوچکترین کاری که می توانستم بکنم تقدیم شادی بعد از گل به روح او در واقع به جا آوردن  حق استاد و شاگردی بود، روحش شاد باشد و باز هم به جامعه ورزش و خانواده مرحوم میناوند تسلیت می گویم.

انتظاری می‌گوید: اگر بخواهیم عادلانه قضاوت کنیم باید بگوییم که ما نیمه اول خیلی منطقی‌تر بازی کردیم و در ۱۵ دقیقه نیمه دوم هم خوب بودیم و از آنجا که استقلال تیم بزرگی است و تیم ما هم جوانان است کمی استرس به ما وارد شده بود و آن‌ها خیلی روی ما فشار آوردند و توانستند گل مساوی را بزنند و می توان گفت نتیجه بازی منصفانه بود.


او در خصوص صحنه گل نفت مسجدسلیمان و اینکه آخر به نام چه کسی ثبت شد ادامه داد: توپی که مستقیم به دست گلر می خورد گل به خودی نیست ولی مهم نیست و مهم این است که تیم ما امتیاز بگیرد و من هم برایم مهم نبود که گل به نفعم ثبت شود. به هر حال من یکی وظیفه‌ای دارم و آن هم این است  که در  ضربات ایستگاهی ارسال های خوبی داشته باشم و برای خودم و سایر بچه ها موقعیت خلق کنم. در حال حاضر از  تیم صدرنشین لیگ یک امتیاز را گرفتیم و اگر  زرنگ بودیم می توانستیم سه امتیاز را بگیریم ولی همین  حالا هم خیلی خوب است.

انتظاری: به‌خاطر عمو سهراب و عمو مهرداد


هافبک ۲۴ ساله و خلاق نفتی ها در خصوص عملکرد کلی نفت مسجدسلیمان تا به این جا کار و اینکه به نوعی پدیده لیگ شده گفت: خدا را شکر در برابر مدعیان قهرمانی باختن نداشتیم و حتی یکی دو تا از آنها را بردیم. با درایت آقای حسینی و کادر فنی تیم خوبی جمع شده و خوشبختانه تا به اینجای کار شرمنده مردم مسجدسلیمان نشدیم، مردم این شهر بسیار شریف و علاقه مند به فوتبال هستند و امیدوارم که پرچم  را بالا نگه داریم.


انتظاری در پایان در خصوص دیدار پیش رو با گل‌گهر سیرجان افزود:شاید این تیم در دو دیدار نتیجه نگرفته باشد اما تیم خیلی خوبی است و از بازیکنان با تجربه بهره میگیرد و کارفنی بزرگ آنها نیاز به تعریف ندارد. درست است که بازی بسیار سختی است اما ما هم می خواهیم  دست پر برگردیم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋