دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تلفات سنگین اولین برد ذوب آهن در لیگ بیستم

سه محروم در دربی اصفهان؛ تلفات سنگین اولین برد ذوب‌آهن در لیگ بیستم؛ ذوبی‌ها در دیدار هفته چهاردهم مقابل همشهری‌شان، سپاهان اصفهان باید در غیاب دو بازیکن کلیدی و سرمربی خود به میدان بروند.

به گزارش ورزش در حالی اولین برد ذوب‌آهن در لیگ بیستم با برتری 3 بر 2 مقابل نساجی روز گذشته در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به دست آمد، که بی‌حاشیه و جنجال هم نبود؛ چرا که در درگیری بازیکنان دو تیم در پایان نیمه نخست، مجتبی حق‌دوست هافبک خلاق و سرعتی ذوبی‌ها با کارت قرمز داور مواجه شد و به واسطه اخراج او نیز، رحمان رضایی سرمربی ذوب‌آهن هم از کوره در رفت و اعتراضات تندی را علیه محمدرضا اکبریان داور مسابقه مطرح کرد تا او هم از کنار خط اخراج شود.

فرشاد محمدی‌مهر هم در دقیقه 64 با کارت زردی که از اکبریان داور مسابقه دریافت کرد، چهارمین اخطار فصل خود را گرفت و از دیدار آینده تیمش محروم شد تا ذوبی‌ها در غیاب دو مهره کلیدی ترکیب‌شان و البته نبود رحمان رضایی، آماده صف‌آرایی در دربی اصفهان مقابل سپاهان شوند و با گذراندن دوئل دشوار و البته پرتلفات و حادثه نساجی، خود را مهیای میزبانی از تیم همشهری خود در هفته چهاردهم نمایند.

تلفات سنگین اولین برد ذوب‌آهن در لیگ بیستم

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋