دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

توافق منچستریونایتد و وستهام برای انتقال لینگارد

توافق منچستریونایتد و وستهام برای انتقال لینگارد

در حالی که به نظر می رسد بالاخره انتقال قرضی جسی لینگارد به وستهام به مراحل پایانی خود رسیده، ستاره منچستریونایتد با انتشار عکسی تلویحا این موضوع را تایید کرد.

به گزارش ورزش، انتقال قرضی جسی لینگارد از منچستر یونایتد به وستهام به مراحل پایانی خود رسیده و به زودی رسما اعلام خواهد شد. شب گذشته جسی لینگارد با انتشار عکسی از ساک ها و چمدان های بسته شده خود با هشتگ Hammer Time که اشاره به لقب بازیکنان وستهام، چکش ها، دارد، این موضوع را تایید کرد.

 

توافق منچستریونایتد و وستهام برای انتقال لینگارد

 

لینگارد در این فصل تنها در سه بازی  آن هم در رقابت های جام حذفی برای منچستریونایتد به زمین رفته و در دو سال گذشته در لیگ برتر تنها یک گل به ثمر رسانده است.

 

ستاره 28 ساله تیم ملی انگلیس در شکست 2-1 منچستریونایتد برابر شفیلد در آخرین بازی این تیم نیز غایب بود. اکنون او راهی پیوستن به چکش هاست تا بتواند در تیم دیوید مویس، سرمربی سابق منچستریونایتد و سرمربی فعلی وستهام، دقایقی بازی کند، چیزی که لینگارد به شدت نیاز دارد.

 

وستهام قرار است به اضافه مبلغ 2 میلیون یورو بابت قرارداد قرضی، دستمزد لینگارد در ادامه فصل را نیز پرداخت کند. گفته می شود که لینگارد ممکن است حتی بتواند در بازی روز شنبه وستهام برابر لیورپول، برای چکش ها به میدان برود.

ماه گذشته منچستریونایتد بند تمدید یک ساله قرارداد لینگارد را فعال کرده و سولسشر، سرمربی یونایتد، نیز پیشتر اعلام کرده بود که او برای بازی کردن بی تاب است. به نظر می رسد که این ملی پوش انگلیسی خیلی زود دوباره همانطور که دلش می خواست در لیگ برتر بازی خواهد کرد...

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋