دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

دخیا یکی از مقصران شکست یونایتد مقابل شفیلد است

دخیا یکی از مقصران شکست یونایتد مقابل شفیلد است

بوسنیچ:؛ دخیا یکی از مقصران شکست یونایتد مقابل شفیلد است؛ پس از دست کم گرفتن شفیلد یونایتد و باخت شیاطین سرخ برابر این تیم، مارک بوسنیچ با انتقاد از توجیهات سولسشر، دخیا را یکی از مقصران این شکست دانست.

به گزارش ورزش، مارک بوسنیچ، دروازه‌بان سابق منچستریونایتد، معتقد است که اشتباهات دروازه‌بان و بازی کردن با طرز فکر اشتباه، دلیل باخت غیرمنتظره این تیم برابر شفیلد بوده است.

 

بوسنیچ معتقد است که یونایتد نمی تواند تصمیمات داوری را دلیل باخت در این بازی بداند، مخصوصا با صحبت های داوید دخیا که گفت در صحنه گل اول شفیلد، در پرش کم آورده است.

سولسشر ادعا پس از بازی ادعا کرد که دروازه‌بان تیم اش در آن صحنه هل داده شده بود و همین امر موجب شد تا کین برایان بتواند اولین گل را برای شفیلد وارد دروازه دخیا کند.

بوسنیچ اما این حرف سولسشر را قبول ندارد و معتقد است که دروازه بان با تجربه اسپانیایی در آن صحنه کم آورده و باید در جلوگیری از گلزنی حریف بهتر از آن عمل می کرد.

 

مارک بوسنیچ گفت: "خیلی متاسفم ولی به نظر من خطا نبود. دخیا فقط در پرش کم آورد. ارسال خیلی خوبی بود و دخیا کاملا در پرش کم آورد و آن پسر از او بهتر و زودتر پرید.

او در ابتدا مردد شد و نتوانست آن دورخیز و پرشی را که به عنوان یک دروازه بان دوست دارید، انجام دهد. به نظر من گل درست بود."

 

دخیا یکی از مقصران شکست یونایتد مقابل شفیلد است

 

یونایتد توانست با گل هری مگوایر بازی را به تساوی بکشاند، اما اولیور بروک بار دیگر برای شفیلد گلزنی کرد تا یونایتد یک شکست بدهنگام و غیرمنتظره را در اولدترافورد تجربه کند.

 

بوسنیچ معتقد است که سولسشر و شاگردانش که می توانستد با برد برابر شفیلد دوباره به صدر جدول بازگردند، حریف را دست کم گرفته بودند.

 

بوسنیچ افزود: "به نظرم آنها شفیلد را دست کم گرفته بودند. این برخورد کمی وجود داشت و آنها فکر می کردند که قرار است به راحتی پیروز شوند.

به شفیلد هم باید تبریک گفت، آنها خیلی خوب بازی کردند. آنها با برنامه به اولدترافورد آمدند و توانستند حسابی یوناتید را اذیت کنند و به دومین برد خود در این فصل از لیگ برتر برسند!

این فرصت خیلی خوبی برای یونایتد بود. در پایان فصل به بازی هایی مثل این نگاه می کنید و فکر می کنید که ما واقعا باید سه امتیاز بازی را می گرفتیم، مخصوصا در خانه که معمولا نباید مشکلی باشد.

منچستریونایتد سابقه انجام دادن کارها از راه های سخت‌اش را دارد و آنها به تمام هوادارانشان با عملکرد خوبی که تا اینجا داشته اند، امید داده اند. این نتیجه واقعا ناامید کننده بود."

 

منچستر یوناتید بار دیگر روز شنبه به میدان خواهد رفت و با تیم جوان شده آرسنال روبه‌رو خواهد شد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋