دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

2 گزینه نهایی بارسلونا برای دفاع چپ (عکس)

بارسلونا قصد دراد جونیور فیرپو را تابستان به باشگاهی دیگر انتقال دهد و برای جانشینی او روی دو بازیکن به جمع بندی رسیده است.

به گزارش ورزش، جونیور فیرپو تابستان 2019 از رئال بتیس به بارسلونا پیوست تا ذخیره ای مناسب برای جوردی آلبا باشد. جونیور که سابقه بازی برای تیم های پایه اسپانیا را دارد، در یک سال و نیم گذشته به ندرت توانسته برای بارسا به میدان برود.

2 گزینه نهایی بارسلونا برای دفاع چپ (عکس)

تابستان امسال گفته می شد به دلیل شرایطی اقتصادی بحرانی پس از شیوع کرونا، بارسا شاید مجبور به فروش جونیور شود اما در نهایت این ستاره دومنیکنی اسپانیایی ماندنی شد ولی اوضاع برای او تغییر نکرد و همچنان یک نیمکت نشین محسوب می شود.

2 گزینه نهایی بارسلونا برای دفاع چپ (عکس)

جونیور از ناپولی و گرانادا اخیرا پیشنهاداتی داشت ولی در نهایت متقاعد شد تا پایان فصل بماند؛ ولی جدایی او در تابستان بسیار محتمل است.

طبق گزارش امروز موندودپورتیوو که تیتر یک این نشریه است، بارسلونا برای جانشینی جونیور روی دو بازیکن تمرکز کرده است.

2 گزینه نهایی بارسلونا برای دفاع چپ (عکس)

اولی خوزه لوئیس گایا مدافع چپ 25 ساله ملی پوش والنسیاست که یکی از کاپیتان های این تیم نیز محسوب می شود. گایا زمانی مورد علاقه رئال بود ولی تصمیم گرفت قراردادش با والنسیا را تمدید کند اما حالا ممکن است پیراهن بارسلونا را به تن کند. بارسا تابستان 2019 نیز قصد جذب گایا را داشت ولی با مخالفت والنسیا روبرو شد. از قرارداد او دو سال و نیم دیگر باقی مانده است و گفته می شود با 15 میلیون یورو می توان او را جذب کرد.

2 گزینه نهایی بارسلونا برای دفاع چپ (عکس)

گزینه دیگر مارکوس آلونسو است. بازکین محصول آکادمی رئال مادرید که پس از درخشش در فیورنتینا چند سالی است برای چلسی توپ می زند اما به دلیل تنش و درگیری با فرانک لمپارد از ترکیب این تیم به دور مانده بود. اکنون و با اخراج لمپارد، شرایط ممکن است برای آلونسو تغییر کند. او هم تا 2023 قرارداد دارد و در یکی دو سال اخیر در زمره گزینه های اتلتیکو مادرید هم بوده است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋