دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

امین اسدی: قهرمانی را به تراکتوری ها هدیه می کنیم

امین اسدی: قهرمانی را به تراکتوری ها هدیه می‌کنیم

امین اسدی مهاجم تیم تراکتور می‌گوید که مقصر دعواهای آخر بازی بازیکنان گل گهر هستند.

به گزارش ورزش، اسدی که این فصل به تراکتور آمده، روز گذشته دقایقی فرصت بازی پیدا کرد و البته در ماجراهای آخر بازی هم نقش  داشت. او در گفتگو با خبرنگار ما درباره این دیدار گفت:  دیروز بازی خیلی سنگینی بود و توانستیم سه امتیاز را بگیریم. گل گهر تیم مدعی است و در زمین خودی فقط یک باخت داشت. اما ما نمایش خوبی داشتیم و به برد هم رسیدیم.

او درباره حضورش در زمین بعد از نیمکت نشینی اظهار داشت: من بعد از آن مصدومیت که برای چهار سر پایم پیش آمده بود، چند بازی کردم و بعد کرونا گرفتم. یک مقدار درگیر این بیماری بودم و حالا رسیده ام. امیدوارم روز به روز بهتر شوم و بتوانم به تیم کمک کنم.

امین اسدی درخصوص اتفاقات آخر بازی عنوان کرد: مقصر ما نبودیم. آن ها بازی را باخته بودند و می‌خواستند خودشان را خالی کردند ریختند سر سعید مهری و هم به او ضربه زدند و هم فحاشی کردند. البته طبیعی است آن مواقع ضربان بالا باشد و نتوانند خودشان را بعد از باخت کنترل کنند اما واقعا ما تقصیری نداشتیم.

وی افزود: من خودم خانواده دارم و کسی که خانواده دارد فحاشی خانوادگی نمی‌کند. مطمئن باشید من هیچ فحشی نداده ام که اگر این کار را می‌کردم 4 داور انجا بود و به من کارت می‌داد. اگر سهرابیان فحشی شنیده از طرف من نبوده و بقیه بچه های ما هم تا آنجا که دیدم این کار را نکردند. من فقط رفتم جدا کنم و آن مسائل پیش آمد. من از سهرابیان و تمام بازیکنان معذرت خواهی می‌کنم چون اصلا در شخصیت من نیست که در درگیری حضور داشته باشم.

اسدی درباره بازی های بعدی تراکتور گفت: پرسپولیس تیم خوبی است اما ما می‌خواهیم فوتبال بازی کنیم و دیروز هم دیدید که اصلا زیر توپ نزدیم و مقابل پرسپولیس هم همین کار را خواهیم کرد. ما آمده ایم که تیم را قهرمان کنیم و مطمئن باشید که این اتفاق رخ خواهد داد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋