دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

درخشش هافبک ایرانی انگلیسی در لیگ ایرلند

درخشش هافبک ایرانی انگلیسی در لیگ ایرلند

ناصری، از تیم ملی جوانان تا لینفیلد؛ درخشش هافبک ایرانی - انگلیسی در لیگ ایرلند؛ لژیونر کم نام و نشان فوتبال ایران شب گذشته در پیروزی پرگل تیمش در هفته سیزدهم لیگ ایرلند موفق شد یکی از گل‌های تیمش را به ثمر برساند.

به گزارش ورزش هفته سیزدهم لیگ برتر ایرلند شمالی در حالی با برگزاری دیدار دو تیم لینفیلد و وارنپوینت دنبال شد که در تیم لینفیلد یک بازیکن دورگه ایرانی-انگلیسی به میدان رفت؛ نوید ناصری هافبک متولد شهر منچستر که سابقه بازی برای تیم ملی جوانان ایران هم در کارنامه خود دارد و در دوران حضور کارلوس کی‌روش در فوتبال ایران، زیر ذره‌بین این سرمربی پرتغالی حضور داشت، نمایش خوبی را برای تیمش به اجرا در آورد و موفق شد در برتری 6 گله لینفیلد، یک گل و یک پاس گل را به ثمر برساند. جالب آن‌که این برتری در حالی برای یاران ناصری به دست آمد که نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسیده بود!

لینفیلد با این پیروزی 31 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر، با 4 امتیاز اختلاف نسبت به لارنه، صدرنشین لیگ ایرلند شمالی است؛ هافبک ایرانی-انگلیسی این تیم در 8 بازی در فصل جدید به میدان رفته که موفق به ثبت 2 گل و 3 پاس گل شده است.

درخشش هافبک ایرانی انگلیسی در لیگ ایرلند

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋