دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

یک مقصد غیرمنتظره برای ستاره شاکی آرژانتینی

یک مقصد غیرمنتظره برای ستاره شاکی آرژانتینی

ادعای اسکای اسپورتس:؛ یک مقصد غیرمنتظره برای ستاره شاکی آرژانتینی؛ پاپو گومز ستاره آرژانتینی جدایی طلب آتالانتا راهی سویا خواهد شد.

به گزارش ورزش، پاپو گومز ستاره تیم آتالانتا که در فصل نقل و انتقالات پیش رو قرار است از این تیم جدا شود، تیم‌هایی چون رم، ناپولی، میلان، اینتر و چند باشگاه آمریکایی را خواهان خود می‌بیند اما به نظر می‌رسد مقصد آینده او سویا باشد.

یک مقصد غیرمنتظره برای ستاره شاکی آرژانتینی

گومز هم اکنون جدا از تیم آتالانتا در برگامو تمرین می‌کند و حتی تعطیلات کریسمس هم باعث نشد تا اوضاع بین او و جان پیرو گاسپرینی(سرمربی) درست شود. در همین رابطه ماه گذشته نشریه کوریره دلو اسپوت گزارش داد که اینتر می‌خواهد گومز را جذب کند اما به قیمتی کمتر از 15 میلیون یورو که آتالانتا درخواست کرده است. انتقالی که خیلی زود منتفی شد.

یک مقصد غیرمنتظره برای ستاره شاکی آرژانتینی

روز گذشته جانلوکا دی مارتزیو کارشناس اسکای اسپورتس گزارش داد که مذاکرات سویا با آتالانتا برای جذب گومز سرعت گرفته به طوری که حتی تا امروز این انتقال می تواند نهایی شود. پیشنهاد سویا 5.6 میلیون یورو به علاوه حدود 1 تا 2 میلیون یورو پاداش است.

تماس ها از روز گذشته مداوم بوده و طرفین تلاش می کنند از نظر اقتصادی به توافق برسند. مونچی مدیر ورزشی سویا به شدت خواهان گومز است و می خواهد زودتر از هرتابرلین کار را تمام کند. همچنین این بازیکن آرژانتینی خود نیز آماده پذیرش پیشنهاد سویا به عنوان مقصد بعدی خود است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋