دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

حردانی: مقابل پرسپولیس بدشانس بودیم

حردانی: مقابل پرسپولیس بدشانس بودیم

مصدومیتم تمام شده و آماده بازی هستم؛ حردانی: مقابل پرسپولیس بدشانس بودیم؛ مدافع راست فولاد امیدوار است بتوانند در ادامه فصل نتایج بهتری بگیرند و شکست مقابل پرسپولیس را جبران کنند.

به گزارش ورزش، صالح حردانی در حاشیه تمرین امروز فولاد اظهار کرد: نمایش خوبی مقابل پرسپولیس داشتیم، اما متاسفانه نتیجه را واگذار کردیم. موقعیت‌های خوبی به دست آوردیم و حتی به تیرک دروازه زدیم ولی در استفاده از موفقیت‌ها خیلی خوب عمل نکردیم. در فوتبال اتفاقات تاثیرگذار است و پرسپولیس خوش‌شانس بود که توپ‌های ما تبدیل به گل نشد.

او درباره آخرین وضعیت جسمانی‌اش عنوان کرد: قبل از بازی با نفت مسجدسلیمان از ناحیه همسترینگ مصدوم شدم و در چند هفته تیم را همراهی نکردم، اما از این بازی آماده حضور در زمین هستم و اگر کادرفنی صلاح بداند، امیدوار هستم در دیدار با ماشین‌سازی تیم را کمک کنم.

مدافع راست فولاد ادامه داد: خوشبختانه تا به اینجای فصل نتایج خوبی کسب کردیم و اختلاف زیادی با صدرنشین لیگ برتر نداریم. از هواداران می‌خواهیم مثل سال گذشته پشتیبان ما باشند تا موفق شویم.

حردانی عنوان کرد: فصل قبل هم از هفته بیستم روند رو به رشدی گرفتیم و توانستیم به سهمیه آسیایی  برسیم. هنوز راه زیادی تا پایان فصل داریم و امیدوار هستیم با بازی‌ها و نتایج خوب دل هواداران را شاد کنیم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋