دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

کناره گیری یکی از نامزدهای ریاست باشگاه بارسلونا

کناره گیری یکی از نامزدهای ریاست باشگاه بارسلونا

آگوستین بندیتو امروز نتوانست امضاهای لازم را جمع کند و از انتخابات بارسلونا کناره گیری کرد.

به گزارش ورزش، به نقل از موندود پورتیوو، انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا قرار است 5 بهمن برگزار شود. تا امروز خوان لاپورتا، ویکتور فونت، جوردی فاره، امیل روسود، ژاوی ویلاژوانا، تونی فریکسا، پره ریرا، لوئیس فرناندز آلا و آگوستی بندیتو 9 نامزدی بودند که برای ریاست بارسلونا اعلام آمادگی کرده بودند ولی این نامزدها باید به حدنصاب مشخصی از امضای اعضای رسمی باشگاه برای حضور رسمی در انتخابات برسند.

Rueda de prensa de Agustí Benedito durante su fallida campaña

تاکنون لاپورتا، فریکسا، فونت و روسود توانسته اند به این حد نصاب برسند ولی آگوستی بندیتو ساعتی پیش اعلام کرد که نتوانسته امضاهای لازم را جمع کند و از انتخابات کنار کشیده است. نشست خبری امروز عصر او در باشگاه بارسلونا نیز لغو شد.

کناره گیری یکی از نامزدهای ریاست باشگاه بارسلونا

بندیتو سال 2003 یکی از اعضای کمپین انتخاباتی خوان لاپورتا بود و تا 2009 نیز یکی از پست های مدیریتی را برعهده داشت ولی به دلیل اختلاف با لاپورتا استعفا کرد. او سال 2010 در انتخابات شرکت کرد و با 8044 رای پس از ساندرو راسل دوم شد.

بندیتو از سال 1997 در انتخابات بارسا به نحوی حضور داشته و از این حیث سابقه بیشتری نسبت به دیگر نامزدهای ریاست باشگاه داشت.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋